ads

هشدار پنتاگون در مقابله با برنامه‌ی اتمی ايران

کلید*خارجی* یکم جدی 1388لوي درستيز اردوي امريکا، در گزارشی که به ارزيابی و اولویّت‌بندی عمليات نظامی آن کشور اشاره دارد، می‌گويد پنتاگون بايد در صورت خواست رئيس جمهور امريکا، برای گزينه‌ی نظامی عليه برنامه‌ی اتمی ايران آمادگی داشته باشد.مايک مولن، در عين حال تصريح می‌کند که به باور او ديپلماسی بهترين امکان برای حل و […]

نویسنده: The Killid Group
1 مرغومی 1388

کلید*خارجی* یکم جدی 1388

لوي درستيز اردوي امريکا، در گزارشی که به ارزيابی و اولویّت‌بندی عمليات نظامی آن کشور اشاره دارد، می‌گويد پنتاگون بايد در صورت خواست رئيس جمهور امريکا، برای گزينه‌ی نظامی عليه برنامه‌ی اتمی ايران آمادگی داشته باشد.

مايک مولن، در عين حال تصريح می‌کند که به باور او ديپلماسی بهترين امکان برای حل و فصل مناقشه بر سر برنامه‌ی هسته‌ای ايران است.

لوي درستيز اردوي  ايالات متحده در گزارش خود می‌افزايد که انجام عمليات نظامی به رغم «نتايج محدودی» که در بر خواهد داشت، همچنان يک گزينه‌ی مطرح است.

ايران پيوسته بر اين نکته تأکيد کرده که برنامه‌ی هسته‌ای‌اش اهداف صلح‌آميز را دنبال می‌کند، با اين همه مقام‌های امريکايی می‌گويند که ايران در صورت  عقيم‌ گذاردن تلاش‌ها برای تأييد کاربرد صلح‌آميز برنامه‌ی هسته‌ای‌اش، با اقدام‌های منفی از طرف جامعه‌ی جهانی مواجه خواهد شد.

 

کلید ګروپ په ټویټر او فیسبوک کې وګورئ
د تکشارک په واسطه پراختیا او طرحه جوړونه - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA