ads

حدود 130 پروژه بازسازی در فاریاب افتتاح شد

نزدیک به یک صد و سی پروژه در ولایت فاریاب با هزینه بیش از یک صد و 50 ملیون افغانی مورد بهره برداری قرار گرفت. کلید * پنجم دلو 1388نزدیک به یک صد و سی پروژه در ولایت فاریاب با هزینه بیش از یک صد و 50 ملیون افغانی مورد بهره برداری قرار گرفت.این پروژه […]

نویسنده: The Killid Group
5 سلواغه 1388
نزدیک به یک صد و سی پروژه در ولایت فاریاب با هزینه بیش از یک صد و 50 ملیون افغانی مورد بهره برداری قرار گرفت. کلید * پنجم دلو 1388

نزدیک به یک صد و سی پروژه در ولایت فاریاب با هزینه بیش از یک صد و 50 ملیون افغانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه ها در ولسوالی های قیصار ، المار و پشتون کوت آن ولایت به بهره برداری سپرده شده است.

سید احمد فرید مسول ارتباطات برنامه همبستگی ملی در زون شمال با ارسال خبر نامه ای به رسانه ها نوشته است، این پروژه ها شامل اعمار تعمیر ده باب مرکز اجتماعی و یک باب تعمیر مکتب هشت صنفی ، حفر یکصد حلقه چاه آب اشامیدنی با نصب پمپ های دستی ، تمدید شبکه آبرسانی به طول بیش از بیست و سه کلیو متر، ساختمان ده باب ذخیره آب آشامیدنی سرپوشیده، خریداری یک عراده موتر تانکر آب (موتر کاماز) جهت انتقال آب آشامیدنی  و تو زیع 34 عدد ذخیره آب فلزی برای اهالی یک قریه،  احداث و جغل اندازی بیش از صد کلیو متر سرک، ساختمان  بیش از یکصد پایه پلچک و بیش از دو کلیومتر دیوار های استنادی و محافظوی، نصب پنج پایه آسیاب دیزلی، ساختمان یک باب اطاق جنراتور و دو عدد بند آبگردان و کند نکاری470 مترکانال آب میباشد.

در این خبرنامه آمده است، از این پروژه ها بیش از 31 هزار خانواده بهره مند شده اند.

هزینه پروژه های یاد شده از سوی وزارت احیا و انکشاف دهات پرداخت شده و مردم محل نیز در تکمیل کارآن ده در صد سهم گرفته اند.

با وجود اینکه سالانه در هر ولایت شمال حدود یک هزار پروژه از سوی برنامه همبستگی ملی مورد بهره برداری قرار می گیرد ولی باشنده گان این ولایات می گویند، مبالغ زیادی در پروژه های یاد شده حیف و میل صورت می شود و کیفیت پروژه ها نیز قابل قبول نیست.

 

کلید ګروپ په ټویټر او فیسبوک کې وګورئ
د تکشارک په واسطه پراختیا او طرحه جوړونه - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA