ads

محکومیت برخورد خشونت آمیز دولت ایران با تظاهر کننده گان

دولت روسيه ديروز دوشنبه ضمن ابراز نگرانی از روند ناآرامی ها در ايران خواستار خويشتنداری و مصالحه طرفين شد. کلید * خارجی * هشتم جدی 1388دولت روسيه ديروز دوشنبه ضمن ابراز نگرانی از روند ناآرامی ها در ايران خواستار خويشتنداری و مصالحه طرفين شد.واکنش کرملين به وقايع خشونت بار روز عاشورا در ايران به دنبال […]

نویسنده: The Killid Group
8 مرغومی 1388
دولت روسيه ديروز دوشنبه ضمن ابراز نگرانی از روند ناآرامی ها در ايران خواستار خويشتنداری و مصالحه طرفين شد.

کلید * خارجی * هشتم جدی 1388

دولت روسيه ديروز دوشنبه ضمن ابراز نگرانی از روند ناآرامی ها در ايران خواستار خويشتنداری و مصالحه طرفين شد.

واکنش کرملين به وقايع خشونت بار روز عاشورا در ايران به دنبال اعلام موضع رسمی اتحاديه اروپا انجام می شود که چند ساعت پيش از روسيه به کار گيری خشونت عليه مخالفان دولت را محکوم کرد.

تا کنون کشورهای فرانسه، بريتانيا ، آلمان و ايتاليا با محکوم کردن برخوردهای خشن نيروهای امنيتی ايران با مردم ، خواستار يافتن راه حلی سياسی برای رفع بحران شده اند.

در همین حال باراک اوباما، رييس جمهور امريکا نیز ديروز دوشنبه در نخستين اظهار نظر صریح خود نسبت به رويدادهای خونين ايران در روز عاشورا، واکنش خشونت بار حکومت ايران در قبال تظاهرات مسالمت آميز ايرانيان را شديدا تقبيح و محکوم کرد.

رييس جمهور امريکا که در يک کنفرانس خبری در هاوايی شرکت كرده بود گفت: «ايالات متحده، همراه با جامعۀ جهانی، خشونت و سرکوب ظالمانۀ شهروندان ايران [توسط دولت آن کشور] را به شدت محکوم می کند؛ خشونتی که به دستگيری ها، زخمی شدن ها و حتي مرگ ايرانيان انجاميده است.»

رييس جمهور امريکا افزود :«ما خواستار آزادی فوری تمامی کسانی هستيم که ناعادلانه در ايران بازداشت شده اند.

 

کلید ګروپ په ټویټر او فیسبوک کې وګورئ
د تکشارک په واسطه پراختیا او طرحه جوړونه - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA