ads

یک افسر وزارت دفاع در حوزه پنجم امنیتی شهر کابل کشته شد

وزارت دفاع ملی، از کشته شدن یک افسر این وزارت در مربوطات شهر کابل خبر داد.
دولت وزیری، سخنگوی این وازارت، می‌گوید: “دگروال سلطان محمود، یکی از افسران ریاست انجنیری معاونیت مادی و تخنیکی وزارت دفاع، حوالی ساعت شش صبح امروز در منطقه کمپنی مربوط حوزه پنجم پولیس کابل از سوی افراد مسلح ناشناس کشته شد.”

نویسنده: zekria
22 حمل 1396
یک افسر وزارت دفاع در حوزه پنجم امنیتی شهر کابل کشته شد

وزارت دفاع ملی، از کشته شدن یک افسر این وزارت در مربوطات شهر کابل خبر داد.
دولت وزیری، سخنگوی این وازارت، می‌گوید: “دگروال سلطان محمود، یک تن از افسران ریاست انجنیری معاونیت مادی و تخنیکی وزارت دفاع، حوالی ساعت شش صبح امروز در منطقه کمپنی مربوط حوزه پنجم پولیس کابل از سوی افراد مسلح ناشناس کشته شد.”
به گفتۀ او، این رویداد زمانی رخ داد که دگروال سلطان محمود، از خانه‌اش راهی وظیفه بود که در منطقه کاریز بازار کمپنی هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفت و جان باخت.
وزیری، تاکید دارد که، تاکنون هیچ فرد در پیوند به این رویداد شناسایی و بازداشت نشده؛ اما تحقیقات در مورد قتل این افسر آغاز شده‌است.
تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این رویداد را برعهده نگرفته؛ اما پیش از این طالبان مسلح همواره مسوولیت رویداد های مشابه را پذیرفته‌اند.
این در حالیست که، دیروز نیز در منطقه چهار راهی قنبر مربوط همین حوزه یاد شده دو کارمند مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه فساد اداری از سوی مهاجمان ناشناس کشته شده‌ بود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA