ads

فرد درجه دوم گروه داعش در سوريه از سوی نيروهای امريكايی كشته شد

وزارت دفاع امریکا از کشته شدن فرد درجه دوم گروه داعش در سوریه خبر می دهد. در اعلامیه پنتاگون که به رسانه ها فرستاده شد، آمده است که عبدالرحمن مصطفی القادولی، شهروند عراق که مشهور به حاجی ایمان بود و مسوولیت وزارت مالیه گروه داعش را بر عهده داشت، در جریان یک عملیات ویژه ی نظامیان امریکایی کشته شده است. اعلامیه هم چنان نگاشته که نیروهای ویژه امریکایی در تلاش بودند وی را زنده بازداشت کنند اما موفق به این کار نشدند، پیش از این امریکا برای هرگونه اطلاعات در مورد افشای محل سکونت القادولی هفت میلیون دالر جایزه تعیین کرده بود.

نویسنده: The Killid Group
7 حمل 1395
فرد درجه دوم گروه داعش در سوريه از سوی نيروهای امريكايی كشته شد

وزارت دفاع امریکا از کشته شدن فرد درجه دوم گروه داعش در سوریه خبر می دهد.
در اعلامیه پنتاگون که به رسانه ها فرستاده شد، آمده است که عبدالرحمن مصطفی القادولی، شهروند عراق که مشهور به حاجی ایمان بود و مسوولیت وزارت مالیه گروه داعش را بر عهده داشت، در جریان یک عملیات ویژه ی نظامیان امریکایی کشته شده است.
اعلامیه هم چنان نگاشته که نیروهای ویژه امریکایی در تلاش بودند وی را زنده بازداشت کنند اما موفق به این کار نشدند، پیش از این امریکا برای هرگونه اطلاعات در مورد افشای محل سکونت القادولی هفت میلیون دالر جایزه تعیین کرده بود.
القادولی باشنده ی اصلی کشور عراق بوده و در سال 1957 در شهر موصل این کشور بدنیا آمده بود، وی در سال 2004 به گروه القاعده پیوست و چندی بعد در سمت معاونیت ابو مصعب زرقاوی رهبر گروه القاعده در عراق  درآمد و پس از آزادی از زندان در عراق در سال 2012 به گروه داعش پیوست.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA