ads

ترمینل خصوصی مسافر بری هرات- مزارشریف

برای نخستین بار از سوی یک شرکت خصوصی در ولایت بلخ ترمینل جداگانه مسافربری هرات‌- بلخ گشایش یافت. به گفتۀ مسئولان ریاست ترانسپورت زمینی در بلخ، این ترمینل با 50 عراده وسایط مسافر بری جداگانه در نظر گرفته شده و شهروندان می‌توانند به گونۀ مستقیم از مزارشریف به هرات سفر نمایند. مسئولان شرکت خصوصی که این ترمینل را ایجاد کرده اند از تمام  شرکت‌های ترانسپورتی خصوصی می‌خواهند که در کار آنها مداخله نکنند.

عبداللطیف سهاک
28 حمل 1403
ترمینل خصوصی مسافر بری هرات- مزارشریف

بر اساس درخواست مسافران و به همکاری یک شرکت خصوصی با نام خلم میلاد، ترمینل مسافربری هرات- مزارشریف افتتاح گردیده وپس از این شهروندان می‌توانند به گونۀ مستقیم با وسایط این شرکت خصوصی به هرات سفر نمایند.

مولوی ذبیح الله مجاهد، رییس ترانسپورت زمینی ولایت بلخ می‌گوید که این ترمینل به هدف ایجاد سهولت‌ها برای مسافران ایجاد شده است تا مردم  بتوانند بدون آنکه در کابل و یا ولایت‌های دیگر توقف نمایند به هرات و برعکس آن سفر نمایند.

“این مسیر ترانسپورتی تازه ایجاد شده است و وسایط مسافر بری آن از مزارشریف بسوی هرات حرکت می‌کنند. این یک سهولت خوب برای مردم به ویژه برای مریضان است. از این مسیر 50  عراده وسایط مسافربری می‌کند.”

در همین حال نصرالله، مسئول شرکت خصوصی “خلم میلاد” از مسئولان شرکت‌های خصوصی ترانسپورتی دیگر می‌خواهد که درکار این شرکت مداخله نکنند و هر شرکت در مسیر مشخصی که جواز فعالیت دارد کار کند.

“ما برای شهروندان سهولت ایجاد نموده ایم، ما در مسیر راه برای مسافران این لین استراحت‌گاه‌ها هم ایجاد کرده‌ایم و مردم می‌توانند از محلی که برایشان مشخص شده به سوی هرات سفر نمایند.”

در عین حال، مسافران هرات-مزارشریف از ایجاد این ترمینل مسافر بری ابراز خرسندی کرده می‌گویند که در گذشته زمانی که  به هرات سفر می‌کردند مجبور بودند در کابل توقف کرده و به موتر دیگری به هرات سفر نمایند، اما اکنون با ایجاد این شرکت مشکلات مردم حل خواهد شد.

محمد سمیع، یکی از باشندگان ولایت بلخ که به هرات سفر می‌کند می‌گوید :”این بسیار یک اقدام نیک است، زیرا مسیر راه دور است. اکنون مردم با سهولت تمام می‌توانند سفر نمایند. “

گفتنی است که این شرکت خصوصی با داشتن 50 عراده موتر مسافر بری همه روزه از مسیر ولایت‌های فاریاب و بادغیس مسافران را به هرات می رساند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA