ads

يك طياره مسافربری در روسيه سقوط كرد

مقام‌های روسیه از سقوط یک طیاره نوع مسافر بری  در  مربوطات این کشور  خبر میدهند. به گفته ی آنان این طیاره که  55 مسافر و شش خدمه داشت، دیروز در مربوطات شهر رستوف  نادونو این کشور سقوط کرده است. براساس گزارش ها، بوئینگ ۷۳۸ خطوط هوایی فلای‌دوبی که از دوبی عازم شهر رستوف-نادونو در جنوب روسیه بود هنگام  نشست  دچار حریق شده است گزارش‌ها می رسانند که تمام سرنشینان این طیاره به احتمال قوی کشته شده اند. تاکنون دلیل  اصلی این رویداد اعلام نشده است اما دید کم و وضعیت بد جوی از دلایل احتمالی وقوع آن گزارش شده است با این حال،شرکت فلای دوبی که طیاره اش سقوط کرده است، می گوید: از این  رویداد مطلع است و در حال بررسی آن  می باشد.

مقام‌های روسیه از سقوط یک طیاره نوع مسافر بری  در  مربوطات این کشور  خبر میدهند.
به گفته ی آنان این طیاره که  55 مسافر و شش خدمه داشت، دیروز در مربوطات شهر رستوف  نادونو این کشور سقوط کرده است.
براساس گزارش ها، بوئینگ ۷۳۸ خطوط هوایی فلای‌دوبی که از دوبی عازم شهر رستوف-نادونو در جنوب روسیه بود هنگام  نشست  دچار حریق شده است
گزارش‌ها می رسانند که تمام سرنشینان این طیاره به احتمال قوی کشته شده اند. تاکنون دلیل  اصلی این رویداد اعلام نشده است اما دید کم و وضعیت بد جوی از دلایل احتمالی وقوع آن گزارش شده است با این حال،شرکت فلای دوبی که طیاره اش سقوط کرده است، می گوید: از این  رویداد مطلع است و در حال بررسی آن  می باشد.
به همین ترتیب شرکت بوئینگ، سازنده این  طیاره  نیز اعلام کرده در حال بررسی علل وقوع این حادثه است  گفتنیست که تمام مسافران این طیاره شهروندان روسیه اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA