ads

خروج نظاميان روسی از سوريه آغاز شد

نیروهای نظامی روسیه به روز سه شنبه رسما خروج شان را از کشور سوریه آغاز کردند، در یک ویدیویی که از سوی وزارت دفاع روسیه پخش شده است، دیده می شود که چندین طیاره ی نوع سوخو 34 اف روسی در میدان هوایی شهر ورونژ در نزدیکی شهر ماسکو به زمین نشسته اند. روز گذشته ولاديمیر پوتین رییس جمهور روسیه ماموریت نظامی اين كشور در سوریه را نتیجه بخش دانسته و به نظامیان کشورش دستور داده است که ازخاک سوریه بیرون شوند، از سویی هم هرچند روسیه دستور بازگشت نظامیانش را از سوریه به روسیه  صادر کرده است ولی تاکنون روشن نیست که به چه تعداد از نظامیان این کشور در خاک سوریه باقی خواهند ماند.

نویسنده: The Killid Group
26 حوت 1394
خروج نظاميان روسی از سوريه آغاز شد

نیروهای نظامی روسیه به روز سه شنبه رسما خروج شان را از کشور سوریه آغاز کردند، در یک ویدیویی که از سوی وزارت دفاع روسیه پخش شده است، دیده می شود که چندین طیاره ی نوع سوخو 34 اف روسی در میدان هوایی شهر ورونژ در نزدیکی شهر ماسکو به زمین نشسته اند.
روز گذشته ولاديمیر پوتین رییس جمهور روسیه ماموریت نظامی اين كشور در سوریه را نتیجه بخش دانسته و به نظامیان کشورش دستور داده است که ازخاک سوریه بیرون شوند، از سویی هم هرچند روسیه دستور بازگشت نظامیانش را از سوریه به روسیه  صادر کرده است ولی تاکنون روشن نیست که به چه تعداد از نظامیان این کشور در خاک سوریه باقی خواهند ماند.
با این حال در تازه ترین مورد طیاره های جنگی روسیه در حمایت از دولت بشار الاسد مواضع گروه داعش را در شهر پالمیرای سوریه آماج قرار داده اند، استیفن دیمستورا نماینده ی ویژه سازمان ملل هم از این اقدام دولت روسيه حمایت کرده و گفته است که امیدوار است این اقدام روسیه بالای تحقق روند صلح در کشور سوریه تأثیر گذار باشد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA