ads

قتل مرموز زنان در فاریاب

یک دختر جوان در ولسوالی شیرین تگاب ولایت فاریاب شب هنگام بگونه‌ی مرموز به ضرب گلوله توسط افراد مسلح ناشناس به قتل رسید. گزارشات از ولایت فاریاب حاکی از آن است که چندی پیش یک دختر جوان که گفته می‌شود 21 سال سن دارد توسط افراد مسلح ناشناس در منزلش به ضرب گلوله کشته شده است.

نویسنده: The Killid Group
4 سنبله 1392
قتل مرموز زنان در فاریاب

یک دختر جوان در ولسوالی شیرین تگاب ولایت فاریاب شب هنگام بگونه‌ی مرموز به ضرب گلوله توسط افراد مسلح ناشناس به قتل رسید.

گزارشات از ولایت فاریاب حاکی از آن است که چندی پیش یک دختر جوان که گفته می‌شود 21 سال سن دارد توسط افراد مسلح ناشناس در منزلش به ضرب گلوله کشته شده است.

احمد جاوید بیدار سخن‌گوی والی فاریاب در تماس  به رادیو کلید مزار شریف گفت که این رویداد چند شب پیش در ولسوالی شرین تگاب این ولایت رخ داده است.

به گفته‌ی بیدار افراد مسلح ناشناس به زور وارد خانه شده  و پس از ورد به اتاق این دختر وی را با شلیک گلوله از پا درآورده اند.

در عین حال سخن‌گوی والی فاریاب تاکید نمود که تحقیقات پولیس در پیوند به این قضیه ادامه دارد و تا کنون به شمول برادر اندر این دختر، دو تن متهمان را بازداشت نموده است.

این در حالی است که از مدتی  به این سو آمار خشونت و کشته شدن زنان توسط افراد مسلح ناشناس در ولایت فاریاب افزایش یافته و این موضوع به شدت مایه نگرانی نهادهای مدافع حقوق زنان و نهادهای جامعه مدنی گردید است و چندی پیش نیز یک خانمی با سه کودکش  توسط افراد مسلح ناشناس در این ولسوالی کشته شده بودند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA