ads

خالد حنفی: حقوق زنان در افغانستان مطابق دستورات اسلامی تامین می‌شود

وزیر امر به‌معروف و نهی از منکر امارت اسلامی در سفرش به ولایت فاریاب، گفت که حقوق زنان مطابق دستورات اسلامی در کشور تامین می‌شود.

آزادبیگ رسولی
9 اسد 1401
خالد حنفی: حقوق زنان در افغانستان مطابق دستورات اسلامی تامین می‌شود

شیخ محمد خالد حنفی، وزیر امر به‌معروف و نهی از منکر که برای تشریح برنامه‌های این وزارت به ولایت فاریاب سفر کرده است با حضور در یک همایش بر تامین حقوق زنان مطابق قوانین و دستورات اسلامی تاکید کرده و گفت امر به معروف در دستور کار تمام نهادهای امارت اسلامی، قرار دارد.

او از تمام کارمندان این اداره در سراسر افغانستان خواست که مردم را با خلق خوش ونیک به امر به معروف و نهی از منکر دعوت کنند و هیچ کارمند این نهاد حق توهین، بدرفتاری ویا لت‌وکوب مردم را ندارند.

در عین‌حال، مولوی غلام نبی غفوری، رئیس شورای فقهی ولایت فاریاب با حضور دراین همایش گفت که وزارت امر به معروف ونهی از منکر یکی از وزارت‌های کلیدی امارت اسلامی است که مردم را به نیکی امر کرده و از منکرات منع می‌کند.

او هم‌چنان افزود که وزارت امر به معروف در هرشرایطی حامی حقوق زنان افغان است و برای تامین هرچه بهتر و بیشتر حق زنان تلاش می‌کند.

وزیر امر به معروف ونهی از منکر امارت اسلامی، در حالی به ولایت فاریاب سفر می‌کند که شماری از باشنده‌گان این ولایت از برخورد ناعادلانه نیروهای امارت اسلامی و محتسبین امر به معروف، رضایت ندارند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA