ads

تهیه بسته کمکی به ارزش 8.5 میلیون افغانی برای زلزله زده‌گان از سوی تاجران هرات

بسته کمکی به ارزش 8.5 میلیون افغانی که از سوی تاجران وسرمایه‌گذاران ولایت هرات، برای آسیب‌دیده‌گان زلزله در ولایت‌های خوست و پکتیکا جمع آوری شده، قرار است برای زلزله زده‌گان اهدا شود.

مرجان وفا
7 سرطان 1401
تهیه بسته کمکی به ارزش 8.5 میلیون افغانی برای زلزله زده‌گان از سوی تاجران هرات

این بسته‌های کمکی که به رهبری اتاق‌های تجارت این ولایت تهیه شده، شامل؛ دوا، مواد غذایی و پول نقد می‌باشد.

احمد سعید صدیقی سرپرست اتاق‌های تجارت و سرمایه‌گذاری هرات می‌گوید که این بسته کمکی فردا به آسیب دیده‌گان اهدا خواهد شد:«کمک‌هایی که از سوی تاجران برای افراد آسیب دیده تهیه شده قرار است تا فردا بسته‌بندی شود و بعد از یک سروی به تمامی خانواده‌های آسیب دیده، توزیع می‌شود.»

 در همین‌حال، محمد ویس صحاب، عضو هیئت مدیره‌ اتحادیه‌ دوا فروشان در حوزه‌ جنوب غرب می‌‌گوید که این اتحادیه به ارزش دو میلیون افغانی دوا که شامل بسته‌های کمک‌های اولیه و دواهای بخش عاجل می‌شود، به آسیب دیده‌گان کمک می‌کند.

از سوی‌هم، شماری از شهروندان هرات با استقبال از این اقدام تاجران از تمام سرمایه‌داران می‌خواهند تا به اندازه توانایی خود به زلزله ‌زده‌گان کمک کنند.

هاشم یکی از باشنده‌گان ولایت هرات می‌گوید:«تمام باشنده‌گان کشور در این شرایط سخت باید با آسیب‌ دیده‌گان رویداد زلزله اخیر کمک کنند؛ زیرا آنان نیاز دارند.»

این در حالی است که هفته گذشته در نتیجه وقوع زلزله 6.1 درجه ریشتری، بیش از یک هزار تن در ولایت‌های خوست و پکتیکا جان باختند و بیش از سه هزار تن دیگر زخم برداشتند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA