ads

امداد رسانی یک نهاد خیریه به خبرنگاران

با بالا رفتن نرخ بیکاری و افزایش مشکلات اقتصادی، نهاد خیریه رحمانی برای حدود صد خبرنگار و کارمند رسانه‌ها، مواد خوراکی توزیع کرد.

منصور یوسف‌زی
15 عقرب 1400
امداد رسانی یک نهاد خیریه به خبرنگاران

سميع احمد سلطانی، مسئول توزیع کمک‌های این بنیاد خیریه روز شنبه در مراسم توزیع کمک‌ها، به خبرنگاران گفت، افغانستان در یک وضعیت بحرانی قرار گرفته است و این وضعیت بر زندگی خبرنگاران نیز تاثیرات منفی گذاشته است.

وی افزود که بنیاد رحمانی به توزیع کمک‌ها برای خبرنگاران و اقشار مستحق جامعه ادامه می‌دهد و این کمک‌ها به گونه شفاف توزیع می‌گردد.

سطانی از دیگر نهادهای خیریه نیز خواست که مسئولیت خود را در قبال اقشار آسیب‌پذیر جامعه ادا کنند.

در عین حال شماری از خبرنگاران با دریافت کمک‌های این بیناد خرسندی شان را ابراز داشتند.

آنان می‌گویند که در حال حاضر خبرنگاران با مشکلات شدید اقتصادی مواجه شده اند و نهادهای خیریه و حکومت باید در این زمینه توجه جدی داشته باشند.

به گفته خبرنگاران، پس از روی‌کار آمدن نظام جدید در کشور، شمارِ زیادی از هم مسلکان آنان وظیفه شان را از دست داده‌اند.

گل‌احمد  یک خبرنگار محلی از ولایت هلمند می‌گوید که حدود سه ماه است بی‌کار شده و با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی می‌افزاید که با توجه به وضعیت کنونی، این کمک‌ها برایش موثر خواهد بود. او از حکومت و نهادهای دیگر می‌خواهد که در زمینه اشتغال‌زایی نیزتوجه داشته باشند.

پس از سقوط نظام پیشين، رسانه‌های زیادی در کشور به دلیل مشکلات اقتصادی بسته‌ شدند که باعث افزایش نرخ بیکاری در میان خبرنگاران و دیگر کارمندان رسانه‌ای گردید.

براس گزارش‌ها درحال حاضر خیلی از رسانه‌های دیگر نیز با مشکلات اقتصادی روبرو استند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA