ads

وزارت امور خارجه سفیر پاکستان در کابل را احضار کرد

وزارت امور خارجه کشور سفیر پاکستان در کابل را در پیوند به اظهارات اخیرش به این وزارت احضار کرد. در خبرنامه وزارت امور خارجه آمده است که این وزارت زاهد نصرالله سفیر پاکستان در کابل را در پیوند به اظهارات اخیرش مبنی تاثیر گذاری تنش ها بین دهلی نو و اسلام آباد بر روند مذاکرات […]

نویسنده: Abdul Malik Atash
2 حوت 1397
وزارت امور خارجه سفیر پاکستان در کابل را احضار کرد

وزارت امور خارجه کشور سفیر پاکستان در کابل را در پیوند به اظهارات اخیرش به این وزارت احضار کرد.
در خبرنامه وزارت امور خارجه آمده است که این وزارت زاهد نصرالله سفیر پاکستان در کابل را در پیوند به اظهارات اخیرش مبنی تاثیر گذاری تنش ها بین دهلی نو و اسلام آباد بر روند مذاکرات صلح افغانستان احضار نموده و اعتراض نامه رسمی دولت افغانستان را به وی سپرد.
وزارت خارجه کشور اظهارات این دپیلمات پاکستان را بی‌ربط و خلاف تعهدات پاکستان برای برقراری صلح در افغانستان خوانده است.
در خبرنامه وزارت خارجه افغانستان از پاکستان خواسته شده است تا به تعهداتش در قبال افغانستان به ویژه صلح عمل کرده و از اظهارات بی‌ربط که هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، بپرهیزد.
سفیر پاکستان در کابل روز سه شنبه گفته بود که هر گونه حمله هند ثبات همه‌ منطقه را متاثر می‌سازد و ظرفیت صلح را از بین می‌برد.
دولت پاکستان تاکید دارد که نقش عمده در تسهیل گفت‌وگوهای صلح میان نمایندگان آمریکا و گروه طالبان داشته و قرار است پنجمین دور این گفت‌وگوهای دوشنبه پیش رو ۲۵ فبروری در دوحه پایتخت قطر برگزار شود.

 

 

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA