ads

حسن روحانی: تلاش داريم تا روابط ميان ايران و پاكستان بيشتراز پيش گسترش يابد

حسن روحانی رییس جمهور ایران روز گذشته عازم پاکستان شد. روحانی حین ورود به میدان هوایی این کشور به خبرنگاران گفت که وی در تلاش است تا روابط میان این دو کشور همسایه را در تمامی عرصه ها هرچه بیشتر گسترش دهد. روحانی را در این سفر هشت وزیر کابینه ایران نیز همراهی می کنند، رييس جمهور ايران در این سفر دو روزه با نوازشریف صدراعظم پاکستان و تجاران پاکستانی روی گسترش روابط بین دو کشور و پروژه انتقال گاز طبیعی ایران به پاکستان، که از چندی به این سوء به حالت تعلیق درآمده است گفتگو می کند.

حسن روحانی رییس جمهور ایران روز گذشته عازم پاکستان شد.
روحانی حین ورود به میدان هوایی این کشور به خبرنگاران گفت که وی در تلاش است تا روابط میان این دو کشور همسایه را در تمامی عرصه ها هرچه بیشتر گسترش دهد.
روحانی را در این سفر هشت وزیر کابینه ایران نیز همراهی می کنند، رييس جمهور ايران در این سفر دو روزه با نوازشریف صدراعظم پاکستان و تجاران پاکستانی روی گسترش روابط بین دو کشور و پروژه انتقال گاز طبیعی ایران به پاکستان، که از چندی به این سوء به حالت تعلیق درآمده است گفتگو می کند.
از سویی دیگر، رسانه های ایرانی گزارش داده اند که قرار است در این سفر چندین سند همکاری های اقتصادی در زمینهء صادرات برق، بیمه ،برنامه های استراتیژیک تجارتی، رسانه یی و صحی بین کشورهای ایران و پاکستان در حضور رهبران این کشور ها به امضا برسند.
گفتنیست این نخستين سفر حسن روحانی به کشور پاکستان است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA