ads

اتحاديه اروپا و تركيه به منظور رفع بحران مهاجرت به توافق رسيدند

رهبران اتحادیه اروپا و ترکیه به هدف رفع بحران مهاجرت به یک توافق دست یافتند. هدف از این توافق جلوگیری از حرکت گسترده مهاجران به سوی اروپا است، دونالد تاسک، ريیس شورای اروپا گفته است که اعضای اتحادیه اروپا متفق القول این توافق را قبول دارند. گزارش ها می رسانند که براساس این توافق از نیمه شب یکشنبه مهاجران که خود را به یونان می‌رسانند در صورتی که تقاضای پناهندگی شان رد شود به ترکیه بازگردانده خواهند شد، در مقابل کشورهای اروپایی هزاران نفر از مهاجران شهروند سوریه را که در ترکیه  به سر می برند، خواهند پذیرفت.

نویسنده: The Killid Group
29 حوت 1394
اتحاديه اروپا و تركيه به منظور رفع بحران مهاجرت به توافق رسيدند

رهبران اتحادیه اروپا و ترکیه به هدف رفع بحران مهاجرت به یک توافق دست یافتند.
هدف از این توافق جلوگیری از حرکت گسترده مهاجران به سوی اروپا است، دونالد تاسک، ريیس شورای اروپا گفته است که اعضای اتحادیه اروپا متفق القول این توافق را قبول دارند.
گزارش ها می رسانند که براساس این توافق از نیمه شب یکشنبه مهاجران که خود را به یونان می‌رسانند در صورتی که تقاضای پناهندگی شان رد شود به ترکیه بازگردانده خواهند شد، در مقابل کشورهای اروپایی هزاران نفر از مهاجران شهروند سوریه را که در ترکیه  به سر می برند، خواهند پذیرفت.
همچنین کمک‌های مالی به ترکیه بیشتر خواهد شد و مذاکرات پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا نيز شدت خواهد یافت.
احمد داود اوغلو، صدر اعظم ترکیه امروز را روزی “تاریخی” خوانده است، از سوی هم،  دیوید کامرون، صدراعظم بریتانیا از این توافق استقبال کرده و گفته باعث کاهش “چشمگیر” حرکت مهاجران به سمت اروپا می‌شود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA