ads

ولسوال حصه اول کوهستان: اوضاع امنیتی در این ولسوالی بهبود یافته است

عبدالفتاح شفیق ولسوال حصه اول کوهستان می گوید:در حاضر حاضر اوضاع امنیتی در این ولسوالی بهبود یافته و میان حکومت‌محلی و باشنده‌های محل روابط تنگاتنگ ایجاد شده است.
این مقام محلی ولسوالی حصه اول کوهستان می افزاید که باشنده‌های این ولسوالی تمامی مشکلات شان را با اداره محلی شریک می نمایند و چالش‌های موجود در این ولسوالی در هم‌آهنگی با مردم محل حل و فصل می شود به همین دلیل پروژه های مختلف در این ولسوالی به گونه درست تطبیق می شوند.

نویسنده: ISMAT MAYAR
25 قوس 1395
ولسوال حصه اول کوهستان: اوضاع امنیتی در این  ولسوالی بهبود یافته است

عبدالفتاح شفیق ولسوال حصه اول کوهستان می گوید:در حاضر حاضر اوضاع امنیتی در  این  ولسوالی بهبود یافته و میان حکومت‌محلی و باشنده‌های محل روابط تنگاتنگ ایجاد شده است.
این مقام  محلی ولسوالی حصه اول کوهستان  می افزاید که باشنده‌های این  ولسوالی تمامی مشکلات شان را با اداره  محلی شریک می نمایند و چالش‌های موجود در این ولسوالی در هم‌آهنگی با مردم  محل حل و فصل می شود به همین دلیل پروژه های مختلف در این  ولسوالی به گونه درست تطبیق می شوند.
به گفته‌ی شفیق، با رویداد های جنایی و امنیتی در پرتو قانون برخورد شده و  دست زورمندانی که می خواستند در امور حکومتداری این  ولسوالی مداخله کنند نیز کوتاه شده است.
این مقام ولسوالی حصه اول کوهستان تاکیددارد  که اوضاع امنیتی حصه اول نسبت به تمامی ولسوالی های کاپیسا  بهتر شده است.
گفتنیست در ولسوالی حصه اول کوهستان ،پوهنتون  البیرونی،زندان کاپیسا،سب ستیشن شرکت برشنا، و تاسیسات  دیگر مهم دولتی و غیر دولتی فعالیت دارند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA