ads

آتش سوزی با دو کشته و 54 زخمی در شرق کابل

انفجار و آتش سوزى در سرک پلچرخی در شرق شهر کابل دو کشته و ٥٤ مجروح بر جا گذاشت اين حادثه حوالى ساعت چهار و نیم بعد از ظهر  به اثر انفجار بالون گاز در نزديک  شرکت برادران فراهى مربوط حوزۀ نهم “سرک پلچرخى” رخ داده است.  

نویسنده: The Killid Group
14 سرطان 1391
آتش سوزی با دو کشته و 54 زخمی در شرق کابل

 

انفجار و آتش سوزى در سرک پلچرخی در شرق شهر کابل دو کشته و ٥٤ مجروح بر جا گذاشت

اين حادثه حوالى ساعت چهار و نیم بعد از ظهر  به اثر انفجار بالون گاز در نزديک  شرکت برادران فراهى مربوط حوزۀ نهم “سرک پلچرخى” رخ داده است.

داکتر عبدالکبير “اميرى” رييس شفاخانه هاى شهر کابل به آژانس خبرى پژواک گفته است که تا حال اجساد دو تن و همچنین 18 زخمی به شفاخانه وزير محمد اکبر خان انتقال گرديده است.

وى همچنین گفت که 36 مجروح ديگر به ساير شفاخانه ها انتقال گرديده ، اما علاوه کرد که وضعيت برخى از مجروحين به علت سوختگى شديد، وخيم مى باشد.

اما داکتر اميرى تصريح کرد که امکان دارد، شمار تلفات بيشتر از اين رقم باشد.

رييس شفاخانه هاى شهر کابل در مورد اينکه در جملۀ مجروحين اطفال و زنان شامل است يا خير چيزى نگفت.

مل پاسوال محمد ايوب سالنگى قوماندان امنيۀ کابل در ساحۀ رويداد به خبرنگاران گفت که اين آتشسوزى  تلفات دارد، اما دقيق نمى داند، تعدادى از مجروحين به علت انفجار بالون گاز به شفاخانه انتقال گرديده اند.

سالنگى علاوه کرد که به اهالى منطقه نيز صدمه وارد شده ، پارچه هاى آهن که از بالون هاى گاز انفجار کرده، به طرف خانه هاى مسکونى پرتاب شده و مردم هم شديداً خساره مند شده است.

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله ای کشور در تماس تیلفونی به رادیو کلید گفت که حوالی ساعت 4 و 30 عصر در پی انفجار یک بالون گاز در یک شرکت نفتی حریق رخ داده است. وی گفت که هیچ گونه فعالیت تخریبی مخالفین مسلح دولت در ان شریک نیست،

 

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA