ads

هفته نامه کلید

کلید محبوب ترین و پرتیراژ ترین هفته نامۀ مستقل است که در سراسر افغانستان بطور هفته وار بدسترس هموطنان قرار می گیرد.

هفته نامه کلید
2 ثور 1389
هفته نامه کلید

اولین شمارۀ هفته نامۀ کلید در سال 2002 به نشر رسید و در آن زمان هفته 3000 شماره در کابل به نشر می رسید، اما اکنون هفته 25000 شماره چاپ گردیده و بطور هفته وار در 34 ولایت کشور توزیع می گردد.

بنابراین، کلید تنهاترین رسانه چاپی است که هر هفته در سراسر کشور بدسترس هموطنان قرار می گیرد.

کلید که در اوایل یک نشریه ساده اطلاع رسانی و سواد آموزی بود، اکنون یک رسانۀ پیشگام و آینده نگر برای اطلاع رسانی مستقل و بیطرف برای مردم افغانستان است.

سیاست هیئت تحریر هفته نامۀ کلید با تاسی از سیاست کلید گروپ براین اصل استوار است: مالکیت افغانی فرایند افغانستان، و متعهد به یک اصل است: حق مردم به دسترسی به معلومات و شنیده شدن خواسته های آنان. این امر اساس دولت داری خوب، حسابدهی و شفافیت است.

برای تحقق بخشیدن به این سیاست و این اصل، ما روش مختص به کلید گروپ را که بر گزارشدهی با کیفیت، خلاق، مستند، بموقع، درست و متعادل متمرکز است بکار می گیریم.

این هفته نامه حاوی مطالب خبری، تحلیلی و تفسیر مستقلانۀ وقایع به زبان دری،  پشتو و انگلیسی می باشد.

قیمت هر شمارۀ هفته نامه 15  افغانی است تا تمام خوانندگان توان خرید آن را داشته باشند. بهمین دلیل، قسمت بزرگی از هزینه های هفته نامه توسط مؤسسه خدمات انکشافی و بشری برای افغانستان (DHSA) و کلید گروپ پرداخته می شود.

هفته نامۀ کلید 20  گزارشگر دایمی در 34 ولایت افغانستان دارد و شبکه گزارشی دهی این کارمندان با بخش رادیویی کلید گروپ بطور هماهنگ عمل می کند. با بکارگیری این شیوه، گزارش ها از دو طریق به عامه مردم افغانستان می رسد.

هفته نامۀ کلید و کارمندان آن به ظرفیت سازی و تکامل پایدار در محدودۀ منابع و زمان متعهد اند.

هموطنان می توانند هفته نامۀ کلید را از بازار خریداری نمایند. در ضمن، گزارش های مهم و کاریکاتورهای هفته وار کلید از طریق انترنت نیز به نشر خواهد رسید.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA