ads

تطبیق بیش از ۷۵ پروژه به ارزش  ۲۰۰ میلیون افغانی از سوی شاروالی کندز

مسپولان شاروالی کندز می‌گویند که در سال ۱۴۰۲، بیش از ۷۵ پروژه انکشافی کوچک و بزرگ را به ارزش ۲۰۰ میلیون افغانی در همکاری با موسسات در شهر کندز تطبیق کرده اند.

به گفته مسئولان شاروالی کندز، در سال جاری نیز پروژهای را روی دست دارند. از سوی دیگر شماری از باشندگان کندز،  با استقبال از تطبیق این پروژه‌ها، از مسئولان می‌خواهند تا پروژه‌های بیشتری را تطبیق کنند تا زمینه کار بیشتر برای مردم فراهم گردد.

عتیق الله رحیمی
23 حمل 1403
تطبیق بیش از ۷۵ پروژه به ارزش  ۲۰۰ میلیون افغانی از سوی شاروالی کندز

مسئولان شاروالی کندز می‌گویند که در سال ۱۴۰۲، آنان در همکاری با موسسات همکار، بیش از ۷۵ پروژه کوچک و بزرگ را در شهر کندز تطبیق کرده اند.

به گفته این مسئولان، این پروژه‌ها شامل، کانکریت ریزی جاده، اعمار چوک‌ها، بازسازی پارک‌ها و دیگر پروژه‌ها می‌شود که هزینه آن از سوی شاروالی و موسسات همکار پرداخت شده است.

قاری گل نبی انس شاروال کندز  می‌گوید:

” پروژه‌های که از بودجه‌ی شاروالی تطبیق شده است، ۴۵ پروژه خورد و بزرگ است که کارهای بعض پروژه‌ها تکمیل شد و  شماری پروژه‌های بزرگ  کارشان جریان دارد که هزینه مجموعی آن، ۱۰۲ میلیون افغانی می‌شود، اما ۳۰ پروژه دیگر از سوی موسسات همکار در نواحی مختلف شهر کندز تطبیق شده است”

به گفته مسئولان شاروالی با تطبیق این‌پروژه‌ها برای صدها تن زمینه کار نیز فراهم شده است و پروژه‌های نیزدر   سال جاری  در حال تطبیق است.

احمد بشیر یکی از شهروندان کندز می‌گوید که با تطبيق این  پروژه‌ها از سوی شاروالی برای صدها تن زمینه کار فراهم شده است.

“پروژه‌های شاروالی در حال تطبیق است، هوتلی که زیر کار است برای مردم زمینه کاری زیادی فراهم کرده است، ما به عنوان یک شهروند خوش هستیم که در شهر سرک‌ها و جویچه‌ها ساخته می‌شود، از مسئولان می‌خواهیم که در زیبایی و فضای سبز نیز توجه کنند”

روح الله یکتن از شهروندان کندز که با تطبیق این پروژه ها، برایش زمینه کار فراهم شده است می‌گوید:

“اینجا سیم تابی می‌کنم، بسیار خوشحال هستم که دراین پروژه برای ما  زمینه کار فراهم است  ، این‌جا کار هوتل را می کنیم، دیگر پروژه‌هانیز ازسوی شاروالی  تطبیق می شود.”

در همین حال شماری دیگری از شهروندان،  می‌گویند که جاده‌ها زیادی دراین ولایت نیاز به بازسازی دارند و شاروالی باید پروژه‌های بیشتری در شهرکندز تطبیق کنند.

گل‌نبی  یکتن از شهروندان کندز می گوید:

“شاروالی فعالیت خوبی دارد، اما در سرک پل سفید که بیش از ۷۰ قریه از این سرک عبور ومرور می‌کنند، با مشکلات جدی ربرو هستند، در زمستان و تابستان با مشکل مواجه هستیم، از شاروالی می‌خواهیم که این سرک را کانکریت ویا قیرریزی نماید.”

این درحالی است، که شهروندان کندز می‎گویند که تا کنون  جاده‌های زیادی نیاز به بازسازی دارند و شاروالی باید پروژه‌های بیشتری را در سطح شهر تطبیق کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA