ads

تدابیر امنیتی در روزهای عیدفطر از سوی نیروهای امنیتی در بلخ

مسئولان امنیتی در قومندانی امنیه بلخ از تامین امنیت شهروندان در سراسر این ولایت اطمینان می‌دهند.عبدالرزاق راشد قومندان امنیه بلخ می‌گوید که نیروهای امنیتی تدابیر جدی امنیتی را برای روز های عید سعید فطر در نظر گرفته و در نقاط مختلف این ولایت ایست‌های بازرسی ایجاد کرده و به گونه 24 ساعته گزمه‌ می روند تا شهروندان به اطمینان خاطر روزهای عید سعید فطر را سپری کنند. با این حال باشندگان بلخ نیز از تدابیر امنیتی ابراز خرسندی کرده خواهات تامین امنیت بیشتر در  روز های عیدسعید فطر هستند.

عبداللطیف سهاک
18 حمل 1403

مسؤلان در ولایت بلخ از تدابیر جدی امنیتی  در روزهای عیدسعید فطر خبر داده ومی‌گویندکه تدابیری امنیتی ویژه را در شهر مزارشریف ولسوالی های این ولایت روی دست گرفته اند.

مولوی عبدالرزاق راشد قومندان امنیه بلخ می گویدکه در نیمه‌های شب شخصا در جاده‌های شهر مزارشریف گزمه می رود تا از امنیت شهروندان  در روزهای سعید فطر اطمنیان حاصل کند.

” تمام مسؤلان امنیتی ما به شمول آمرین حوزه های امنیتی تدابیر خاص امنیتی را در نظر گرفته اند و ما از طرف شب و روز وضعیت را تحت کنترول داریم و هیچ گونه مشکل انشالله نخواهد بود “

قومندانی امنیه بلخ از تامین امنیت سراسری در شهر مزارشریف و  ولسوالی‌های این ولایت به شهروندان اطمینان داده می‌گوید که نیروهای امنیتی با روی دست گرفتن تدابیر جدی امنیتی، امنیت شهروندان را در روزهای عید تامین خواهند کرد.

با این حال، باشندگان ولایت بلخ،  هر چند از  تدابیر امنیتی ابراز خرسندی می کنند، اما می گویندکه مسئولان امنیتی برای تامین امنیت بیشتر در روز های عید  بیشتر تلاش نمایند.

محمد صبور، یکتن از باشنده گان ولایت بلخ می‌گوید :” باشندگان ولایت بلخ نیز از مسؤلان امنیتی می‌خواهند تا در روز های عید تدابیر امنیتی را بیشتر و بهتر روی دست گیرند تا مردم در فضا امن از عید تجلیل نمایند.”

عبدالهادی یکتن دیگر از باشندگان بلخ می‌گوید:” آمادگی های خیلی خوب گرفته شده و نسبت گذشته تدابیر امنیتی  در شهر مزارشریف بهتر است.”

از سوی هم قومندانی امنیه بلخ همکاری شهروندان را در تامین امنیت مهم می داند ومی‌گوید که شهروندان با دیدن موارد مشکوک به نیروهای امنیتی خبر دهند.

قوماندان امنیه بلخ می گویند :”  از مردم تقاضا می نمایم تا با نیروهای امنیتی همکاری نمایند و برای شان اطمیمنان می دهیم که ما در خدمت شان قرار داریم .”

گفتنی است که تدابیر امنیتی همه ساله در روزهای عیدسعید فطر از سوی نیروهای امنیتی گرفته می‌شود و امسال نیز نیروهای امنیتی از تامین امنیت بهتر به  شهروندان اطمینان می‌دهند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA