ads

توزیع کمک‌های غذایی برای نیازمندان در فاریاب

یک شرکت خصوصی به مناسبت ماه مبارک رمضان برای دوهزار خانواده نیازمند و بی بضاعت در ولایت فاریاب مواد غذایی توزیع کرد. این کمک‌ها شامل آرد، برنج، روغن و مکرونی می‌باشد که با خرسندی برخی از خانواده‌های نیازمند همراه شده است.

آزادبیگ رسولی 
8 حمل 1403
توزیع کمک‌های غذایی برای نیازمندان در فاریاب

روز چهارشنبه (8 حمل) یک شرکت خصوصی با نام آرمان گروپ، برای دو هزار خانواده فقیر و نیازمند در شهر میمنه؛ مرکز ولایت فاریاب کمک‌های غذایی توزیع کرد.

این کمک‌ها که به مناسبت ماه مبارک رمضان توزیع شد، شامل یک بوری آرد 50 کیلویی، یک بوری برنج 10 کیلویی، یک قوطی روغن 5 کیلویی و 5 کیلو مکرونی می‌باشند.

اسدالله ایماق، نماینده این شرکت به رادیو کلید گفت که آرمان گروپ به مساعدت‌هایش با خانواده‌های فقیر و نیازمند ادامه خواهد داد.

“در ادامه همکاری‌های قبلی خود، اینبار درماه مبارک رمضان (ماه مهمانی خداوند) تصمیم گرفتیم که برای 2 هزار خانواده بی‌بضاعت و کم درآمد، بسته‌های مواد غذایی را توزیع کنیم.”

از سویی هم شماری از خانواده‌ها از دریافت این‌ کمک‌ها ابراز خرسندی نموده و خواستار توجه سایر تاجران ملی به خانواده‌های نیازمند در این ولایت شدند.

کامله، باشنده فاریاب و یکی از دریافت کنندگان این کمک‌ها می‌گوید:”شرایط بسیار سخت آمده، همه دست به دامن کمک‌کنندگان و محتاج شده‌اند. از تاجران دیگر نیز می‌خواهیم که دست فقرا، یتیم‌ها و نیازمندان را بگیرند.”

تاج الدین، یکی دیگر از باشند‌گان فاریاب با ابراز خرسندی از دریافت این کمک‌ها چنین می‌گوید:”خانه حشمت آرمان آباد که به دوهزار خانواده کمک کرده. وضعیت مردم بسیار خراب است، همه فقیر شده و هیچ چیزی ندارند. از سایر تاجران خواهشمندیم که در این ماه مبارک رمضان، با دیگر خانواده‌های بی‌بضاعت و یتیم‌ها کمک کنند.”

این کمک‌ها در حالی توزیع می‌گردد که شماری از باشندگان و خانواده‌های نیازمند در ولایت فاریاب می‌گویند که خشکسالی‌های چند سال اخیر بر زندگی آنان تاثیرات منفی بجا گذاشته و بلند رفتن قیمت مواد اولیه خصوصا در ماه مبارک رمضان هم آنان را رنج می‌دهد.

شرکت آرمان گروپ همه ساله علاوه‌بر کمک‌های غذایی با نیازمندان، در بخش‌های اعمار مساجد، تداوی مریضان و برگزاری مراسم عروسی دسته‌جمعی اقدام می‌نماید.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA