ads

نصب چراغ‌های سرک‌های شهر مزارشریف

نصب چراغ‌های کنار سرک و تزئینی در جاده‌های شهر مزارشریف آغاز گردید. مسئولان شارولای مزارشریف می‌گویند که قرار است تا ماه حمل سال آینده چراغ‌های تمام جاده‌های این شهر نصب شود.

عبداللطیف سهاک
22 میزان 1402
نصب چراغ‌های سرک‌های شهر مزارشریف

مسئولان شاروالی مزارشریف می گویند که طی سه ماه گذشته بیش از یک هزار چراغ زینتی مختلف را برای روشن ساختن جاده‌های شهر مزارشریف نصب نموده‌اند.

محمد کاظم طارق، شاروال مزارشریف می گوید:”همکاری مردم با ما بسیار زیاد است و ما می‌خواهیم تمام جاده‌ها را روشن سازیم.”

به گفتۀ شاروال مزارشریف، هزینه این پروژه از عواید شاروالی مزارشریف تمویل می‌شود، اما وی در مورد مقدار هزینه چیزی نگفت.

درعین حال انجنیر منظور رسا، یکی از مسئولان نصب چراغ‌ها می‌گوید:”تاحال 45 فیصد کار پیش رفته است. در مدت شش ماه آینده تمام جاده‌های داخل ماستر پلان شهر مزارشریف تنویر می‌شود.”

باشنده گان مزارشریف از این اقدام شاروالی استقبال کرده و خواهان عملی شدن پروژه‌های بیشتر انکشافی در این شهر می‌باشند.

کاظم ، یکی از باشندگان شهر مزارشریف می گوید:”پیش از این سرک‌ها روشنی نداشت و از طرف شب تاریک بود. مردم با ترس از جاده عبور می‌کردند، چون دزدان هم در تاریکی فعالیت می‌کردند.”

فواد نوید، یکی دیگر از باشندگان در وصف این شهر می‌گوید:”هیچ جای شهر ما خراب نیست، شهر ما همیشه چراغان بوده. از جمله 34 ولایت که من به ده ولایت آن سفر کرده‌ام هیچ شهری به مزارشریف نمی‌رسد.”

شاروالی مزارشریف در حالی اقدام به تنویر این شهر کرده که در گذشته همیشه جاده‌های این شهر برای آمادگی سال نو، در اخیر زمستان با چراغ‌های زینتی منور می‌شد، اما در ماه‌های دیگر جاده‌ها در تاریکی قرار داشت.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA