ads

حقانی: مسلکی‌سازی پولیس یکی از اهداف کلیدی وزارت داخله است

مقام‌های امارت اسلامی، بر مسلکی شدن نیروهای امنیتی تاکید نموده، می‌گویند که این نیروها باید با مردم برخورد خوب داشته باشند.

نویسنده: Jamshid Mujadedi
13 میزان 1402
حقانی: مسلکی‌سازی پولیس یکی از اهداف کلیدی وزارت داخله است

سراج‌الدین حقانی؛ سرپرست وزارت امور داخله، امروز پنج‌شنبه (13 میزان) در مراسم فراغت 293 تن از اکادمی پولیس، گفت که  مسلکی‌سازی پولیس، یکی از اهداف کلیدی این وزارت است.

حقانی گفت:” تلاش ما برای داشتن کدرهای علمی ومسلکی در چوکات پولیس بیشتر شده است، همچنان از منسوبین وزارت داخله، دفاع و استخبارات می‌خواهم که وجیبه ملی شان را دربرابر مردم اداء کنند.”

درهمین حال ملا عبدالغنی برادر؛ معاون اقتصادی ریاست الوزارء، در جریان سخنرانی در این برنامه، گفت که نیروهای امنیتی باید با مردم، بدون تبعیض برخورد کنند:” باید به دور از هرگونه تبعیض قومی و لسانی با مردم برخورد خوب شود و مردم بدانند که در یک نظام اسلامی زنده‌گی می‌کنند.”

از سویی هم عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا ، گفت که نیروهای امنیتی باید در برابر کسانی که امنیت را اخلال می‌کنند، به گونه جدی مبارزه کنند.

حنفی افزود:” امنیت سراسری تامین شده است، حقوق هیچ کس پامال نمی‌شود و اگر کسی مرتکب این کار شود، مطابق قانون اسلام به آنان جزا داده می‌شود.”

گفتنی‌ست که مردم، همواره از حکومت خواسته‌اند که پولیس‌های مسلکی را در شهرها موظف سازد.

استفاده از یونیفورم نظامی در جریان وظیفه از سوی نیروهای امنیتی، موضوع دیگری‌ست که شهروندان کشور بر آن تاکید دارند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA