ads

ادامه جرایم جنایی در کابل؛ یک دزد از سوی هم‌قطارانش کشته شد

در حمله دزدان مسلح بر یک دکان خوراکه فروشی در مربوطات حوزه سوم امنیتی شهر کابل، یک تن کشته و یک تن دیگر زخم برداشته است.

نویسنده: خیرالبنات سادات
22 عقرب 1399
ادامه جرایم جنایی در کابل؛ یک دزد از سوی هم‌قطارانش کشته شد

باشنده‌گان محل می‌گویند، حوالی ساعت 8:30 دقیقه صبح روز پنجشنبه (22 عقرب) دزدان مسلح پس از حمله بر یک دکان خوراکه فروشی در منطقه کارته سه، مالک آن‌را با ضرب چاقو زخمی ساخته و پول‌هایش را با خود بردند.
به گفته این شاهدان، دزدان در جریان فرار از ساحه، دست به تیراندازی زدند که در نتیجه آن، یکی از همقطاران خود شان کشته شد.
وحید؛ یکتن از باشنده‌گان کارته سه، در مصاحبه با کلید گفت که فرد زخمی، از سوی مردم محل به شفاخانه انتقال داده شد که وضعیت صحی وی، قناعت بخش می باشد.
هرچند پس از افزایش گراف جرایم جنایی در شهر کابل، نزدیک به یک ماه پیش، امرالله صالح؛ معاون اول ریاست جمهوری، مسوولیت تامین امنیت پایتخت را عهده دار شده و همه روزه جلسات امنیتی را که بنام شش‌وسی دقیقه صبح مشهور شده است، برگزار می‌کند، اما باشنده‌گان کابل می‌گویند، تفاوت چندانی در وضعیت امنیتی به‌وجود نیامده است .
نثار؛ یکی از قربانیان جرایم جنایی در کابل که در یک دفتر خارجی راننده است؛ می‌گوید، در آغاز هفته جاری، زمانی‌که از دفتر به طرف خانه می‌رفت، در ناحیه هفتم شهر کابل، هدف حمله دزدان مسلح قرار گرفت و با ضرب چاقو، زخمی شد.
غلام حیدر؛ یکی دیگر از قربانیان جرایم جنایی در پایتخت است.
او که در ساحه پل سرخ، مصروف صرافی است می‌گوید، حدود ده روز پیش، ساعت 8:00 صبح، سه تن از دزدان مسلح بالایش تیراندازی نموده و پول‌هایش را با خود بردند.
با آن‌که شماری از باشنده‌گان کابل، از بلند بودن گراف جرایم جنایی و سرقت‌های مسلحانه درپایتخت، به ستوه آمده اند، مسوولان قومندانی امنیه کابل می‌گویند که گراف جرایم جنایی، به‌گونه چشم‌گیری کاهش یافته است.
فردوس فرامرز؛ سخنگوی قوماندانی امنیه کابل به کلید گفت، از تاریخ 26 میزان الی 19 عقرب، 102 واقعه جنایی در شهر کابل ثبت شده است.
به گفته فرامرز، 184 تن به اتهام جرایم جنایی در شهر کابل نیز بازداشت شده‌اند.
شکایت باشنده‌گان کابل از وقوع قضایای جرایم جنایی، در حالی صورت می‌گیرد که امرالله صالح؛ معاون اول ریاست جمهوری نیز در صفحه فسبوکش نگاشته که در جلسه صبح امروز پنجشنبه (22 عقرب) تحلیل ریاست تحقیقات جنایی قوماندانی امنیه کابل از قلمرو مجرمان و دلایل گراف بلند جرم، مورد قناعت جلسه قرار نگرفت و درخواست گردید که مطالعه، از سرانجام شود.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA