ads

مقام ولایت کابل: بودجه اختصاصی کمک به نیازمندان به حساب بانکی این مقام منتقل شده‌است

ناصر مهری؛ سخنگوی والی کابل به کلید گفت که براساس طرح رسیده‌گی به نیازمندان شهر کابل در جریان روزهای محدودیت بر گشت‌وگذار، حدود 500 میلیون افغانی از سوی وزارت مالیه به حساب این اداره انتقال یافته است.

نویسنده: Atash
2 ثور 1399
مقام ولایت کابل: بودجه اختصاصی کمک به نیازمندان به حساب بانکی این مقام منتقل شده‌است

به گفته‌ی وی، براساس لیستی که از سوی شوراهای محلی، وکلای گذر و نواحی مربوطه به آنان شریک شده، حدود 200 هزار خانواده‌ی نیازمند در شهر کابل شناسایی شده و روند شناسایی نیازمندان هنوزهم ادامه دارد.
وی همچنان گفت که میکانیزم مصرف و توزیع کمک‌ها نیز طرح و تصویب شده و به ادارت ذیربط شریک شده و قرار است تا یکی دو روز دیگر، روند توزیع کمک‌ها در شهر کابل براساس پیشنهادهای مشخص و از قبل‌تعیین‌شده، آغاز شود.
در همین حال، وزارت مالیه از انتقال بودجه‌ی مبارزه با شیوع ویروس کرونا به پایتخت و سایر ولایات خبر می‌دهد.
شمعروز خان مسجدی؛ سخنگوی وزارت مالیه به کلید گفت که وزارت مالیه براساس طرح عمومی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا که به تصویب رسیده‌است، حدود 500 میلیون افغانی را به حساب مقام ولایت شهر کابل منتقل کرده‌است.
این در حالی‌ست که از 8 حمل سال جاری به این‌سو به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر کابل محدودیت بر گشت‌وگذار وضع شده است و براساس طرح کمیته‌ی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، باید به کارگران روزمزد و کسبه‌کاران این شهر، کمک صورت گیرد، اما تا کنون که نزدیک به یک‌ماه از آن می‌گذرد، عملی نشده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA