ads

دسته‌های انتخاباتی دولت ساز و تدبیر و توسعه یکجا شدند

تیم های انتخاباتی دولت ساز و تدبیر و توسعه در یک اعلامیه مشترک گقته‌اند که تیم «دولت‌ساز» به رهبری داکتر محمد اشرف غنی و تیم «تدبیر و توسعه» به رهبری داکتر فرامرز تمنا، تیم‌های انتخاباتی برنامه محور بوده و برای دست‌یابی به یک افغانستان شکوفا، امن و توسعه‌‌یافته، که همه شهروندان آن دسترسی برابر و همیشه‌گی به رفاه، آزادی و آگاهی داشته باشند، تلاش می‌کنند

نویسنده: Abdul Malik Atash
17 قوس 1398
دسته‌های انتخاباتی دولت ساز و تدبیر و توسعه یکجا شدند

تکت‌های انتخاباتی دولت ساز و تدبیر و توسعه در یک اعلامیه‌ی مشترک گقته‌اند که تیم «دولت‌ساز» به رهبری داکتر محمد اشرف غنی و تیم «تدبیر و توسعه» به رهبری داکتر فرامرز تمنا، تیم‌های انتخاباتی برنامه‌محور بوده و برای دست‌یابی به یک افغانستان شکوفا، امن و توسعه‌‌یافته، که همه شهروندان آن دسترسی برابر و همیشه‌گی به رفاه، آزادی و آگاهی داشته باشند، تلاش می‌کنند. بر همین مبنا این دو‌ تیم برای رسیدن به این هدف تصمیم همکاری و ایتلاف با یکدیگر را گرفته‌اند.
در این اعلامیه آمده‌است که این دو تیم به این عقیده رسیدند که تأمین امنیت، توسعه، مبارزه با فقر، تأمین رفاه و آسایش، وظیفه‌ی یک فرد یا یک گروه نیست. لذا این وظیفه‌ی گروه‌ها و جریان‌های مختلف است که در کنار یکدیگر برای دستیابی به افغانستانی آزاد، آباد و سربلند قرار بگیرند.
در اعلامیه‎ی این دو تیم آمده است: “رهبری تیم‌های یادشده از تمام دست اندرکاران انتخاباتی تقاضامند است که به روند و فیصله‌های قانونی احترام گذاشته و اصول و لوایح انتخاباتی را رعایت نمایند. متاسفانه اعلام نتایج انتخابات مطابق تقویم از قبل‌ تعیین‌شده صورت نگرفت، تاخیر اعلام نتایج و همچنان ایجاد هر نوع بحران به زیان کشور تمام شده و آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی آنرا شهروندان کشور متحمل می‌شوند.”
این دو تیم از کمیسیون انتخابات نیز خواسته‌اند که نتایج انتخابات ریاست جمهوری را در روشنایی قوانین نافذه هرچه عاجل‌تر اعلام نماید.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA