ads

رئیس اجراییه بر اصل بی‌طرفی، آزادی و توازن در کار اطلاع‌رسانی در کشور تاکید کرد

رئیس اجراییه حکومت وحدت ملی، شام دیروز در دیدار با شماری از مسولان رسانه ها و خبرنگاران بر اصل بی‌طرفی، آزادی و توازن در کار اطلاع‌رسانی تأکید نموده و گفته که، منافع عمومی و ملی کشور باید در رأس اهداف و برنامه‌های رسانه‌های کشور قرار داشته باشد. در خبرنامۀ که از سوی کاخ سپیدار به […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
25 جوزا 1396
رئیس اجراییه بر اصل بی‌طرفی، آزادی و توازن در کار اطلاع‌رسانی در کشور تاکید کرد

رئیس اجراییه حکومت وحدت ملی، شام دیروز در دیدار با شماری از مسولان رسانه ها و خبرنگاران بر اصل بی‌طرفی، آزادی و توازن در کار اطلاع‌رسانی تأکید نموده و گفته که، منافع عمومی و ملی کشور باید در رأس اهداف و برنامه‌های رسانه‌های کشور قرار داشته باشد.
در خبرنامۀ که از سوی کاخ سپیدار به کلید فرستاده شد آمده است که، عبدالله عبدالله گفته، در بخش دسترسی به اطلاعات و معلومات مشکلات وجود دارد؛ اما مصمم هستند که به موقع اطلاعات را در اختیار رسانه ها قرار دهند.
او، از کار خبرنگاران و رسانه ها بدلیل اینکه در شرایط سخت و دشوار به طلاع رسانی می پردازند، قدر دانی کرده و خواستار حفظ وحدت و همبستگی هر چه بیشتر شهروندان کشور شده است.
این در حالیست که دیروز فدراسیون ژورنالیستان افغانستان اعلام کرد، در نتیجه حمله انتحاری موتر بم که به تاریخ دهم ماه جوازی امسال در چهار راهی زنیق شهر کابل رخ داد، بیش از 20 خبرنگار و کارمندان رسانه ای کشور کشته و زخمی شدند و برخی رسانه های صوتی، تصویری و چاپی نیز متحمل خسارات مالی گردیدند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2024 © TKG: A public media project of DHSA