ads

صلاح عبدالسلام يك تن از متهمان رويداد مرگبار پاريس بازداشت شد

صلاح عبدالسلام که متهم به انجام حملات مرگبار اخیر در شهر پاریس فرانسه است، در حالت زخمی در بروکسل پایتخت بلجیم بازداشت شده است. مقام های امنیتی بلجيم می گویند: پولیس این کشور در یک درگیری خونین توانست پس از زخمی کردن صلاح عبدالسلام و چند نفر دیگر را بازداشت کند. یک تن دیگر از بازداشت شدگان منیر احمد الحاج معرفی شده که پولیس بروکسل می‌گوید نام او نیز در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داشت.

نویسنده: The Killid Group
29 حوت 1394
صلاح عبدالسلام يك تن از متهمان رويداد مرگبار پاريس بازداشت شد

صلاح عبدالسلام که متهم به انجام حملات مرگبار اخیر در شهر پاریس فرانسه است، در حالت زخمی در بروکسل پایتخت بلجیم بازداشت شده است.
مقام های امنیتی بلجيم می گویند: پولیس این کشور در یک درگیری خونین توانست پس از زخمی کردن صلاح عبدالسلام و چند نفر دیگر را بازداشت کند.
یک تن دیگر از بازداشت شدگان منیر احمد الحاج معرفی شده که پولیس بروکسل می‌گوید نام او نیز در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داشت.
همزمان سه عضو یک خانواده که گفته می شود به عبدالسلام پناه داده بودند، نیز بازداشت  شده‌اند. با این حال، فرانسوآ اولاند، ريیس‌جمهور فرانسه ساعت پس از پخش خبر بازداشت صلاح عبدالسلام، در بروکسل، گفت انتظار دارد این مظنون حملات پاریس هر چه زودتر تحویل مقام‌های فرانسوی شود.
این در حالیست که صلاح عبدالسلام از ۱۳ نوامبر سال گذشته و همزمان با شکل گیری حملات پاریس، تحت تعقیب قرار داشت، گفتنیست که حدود چهار ماه پیش در رشته حملاتی، که گروه داعش مسوولیت آن ها را به عهده گرفت، ۱۳۰ نفر در پاریس کشته و ده ها تن دیگر زخمی شده بودند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA