ads

پولیس کابل چهل تن را از یک محفل بچه‌بازی بازداشت کرد

پولیس کابل شب گذشته چهل تن را به دلیل برگزاری و شرکت در یک محفل بچه‌باری بازداشت کرده است. فریدون عبیدی رییس بررسی جرم‌های جنایی زون 101آسمایی کابل می گوید:این افراد در ناحیه سوم شهر کابل بالفعل از سوی پولیس بازداشت شدند که در میان شان سه فرد دوجنسیته و یک پسر خوردسال که به احتمال زیاد از آنان برای فعل مقاربت جنسی استفاده می شد نیز حضور دارند

نویسنده: zekria
9 حوت 1395
پولیس کابل چهل تن را از یک محفل بچه‌بازی بازداشت کرد

پولیس کابل شب گذشته چهل تن را به دلیل برگزاری و شرکت در یک محفل بچه‌باری بازداشت  کرده است.
فریدون عبیدی رییس بررسی جرم‌های جنایی زون 101آسمایی کابل می گوید:این  افراد در ناحیه سوم  شهر کابل بالفعل از سوی پولیس بازداشت  شدند که در میان شان  سه فرد دوجنسیته و یک پسر خوردسال که به احتمال زیاد از آنان برای انجام فعل مقاربت جنسی استفاده می شد نیز حضور دارند.
عبیدی در  مورد  ادعاها مبنی بر حضور چند نیروی امنیتی افغان در این محفل می گوید:که تحقیقات در این  مورد آغاز شده است اما تا  کنون به سندی دست نیافته اند که ثابت  کند در میان  شرکت کننده‌گان این  محفل نیروهای امنیتی افغان نیز حضور داشتند.
به گفته رییس بررسی جرم‌های جنایی زون  101 آسمایی کابل این قضیه تحت تعقیب قرار دارد و دوسیه‌های افراد بازداشت شده برای انجام تحقیقات بیشتر به سارنوالی فرستاده خواهد شد.
این در حالیست که قرار گزراش‌ها بچه‌بازی میان برخی  از افراد زرومند وقوماندانان پیشین نظامی،از سال‌ها به این سوء جریان داشته است.
چنانچه چندی پیش سیما سمر ریس کمیسیون مستقل حقوق بشر وجود بچه‌بازی در صفوف نیروهای امنیتی کشور را مورد انتقاد قرار داد و از این نیروها خواست تا مانع سوء استفاده از کودکان در محافل بچه‌بازی شوند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA