ads

پنجمین نامزد انتخابات ریاست جمهوری امروز ثبت نام کرد

زلمی رسول در دوازدهمین روز میعاد تعین شده برای ثبت نام نامزدان ریاست جمهوری با دو معاون خود، عبدالجبار تقوا معاون اول و غلام علی وحدت معاون دوم ، برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نام کرد. در حالیکه تنها 4 روز برای ختم میعاد تعین شده برای ثبت نام نامزدان ریاست جمهوری مانده است، تا […]

نویسنده: Abdul Malik Atash
25 جدی 1397
پنجمین نامزد انتخابات ریاست جمهوری امروز ثبت نام کرد

زلمی رسول در دوازدهمین روز میعاد تعین شده برای ثبت نام نامزدان ریاست جمهوری با دو معاون خود، عبدالجبار تقوا معاون اول و غلام علی وحدت معاون دوم ، برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

در حالیکه تنها 4 روز برای ختم میعاد تعین شده برای ثبت نام نامزدان ریاست جمهوری مانده است، تا کنون عبداللطیف پدارم، عبدالحکیم تورسن،  سیدنورالله جلیلی، عنایت حفیظ و زلمی رسول همراه با معاونان شان خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند.

ذبیح الله سادات معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات گفت که قرار است روز پنجشنبه محمد حنیف اتمر و داکتر فرامرز تمنا نیز به حیث نامزدان انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ثبت نام کنند.

زلمی رسول در دوران حکومت حامدکرزی به حیث وزیر خارجه ایفای وظیفه نمود و در انتخابات سال 1393 نیز خودش را نامزد کرده بود که از تیم اعتدال و همگرایی به رهبری داکتر عبدالله عبدالله حمایت کرد.

 

 

 

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA