ads

سه کارمند ریاست معارف ننگرهار به اتهام فساد اداری محکوم به مجازات شدند

یک محمکه مبارزه علیه فساد اداری در ولایت ننگرهار، سه کارمند ریاست معارف این ولایت را به اتهام فساد اداری هر یک شان را به شش ماه حبس تنفیذی محکوم به مجازات کرد.

نویسنده: zekria
8 قوس 1395
سه کارمند ریاست معارف ننگرهار به اتهام فساد اداری محکوم به مجازات شدند

یک محمکه مبارزه علیه فساد اداری در ولایت ننگرهار، سه کارمند ریاست معارف این ولایت را به اتهام فساد اداری  هر یک شان را به شش ماه حبس تنفیذی محکوم به مجازات کرد.
دفتر رسانه های والی ننگرهار با ارسال خبرنامۀ به کلید می گوید:  این افراد دیروز در یک جلسه قضایی که به گونه علنی در محمه ابتدایی مبارزه علیه فساد اداری در شهر جلال آباد برگزار شده بود، محکوم به مجازات شدند.
در خبرنامه گفته شده که طی این جلسه،  سارنوال موظف صورت دعوای اتهامات وارد شده علیه این افراد را ارایه کرد که از سوی وکلای مدافع متمان دفاع صورت گرفت.
در این جلسه قضایی  الله داد اسماعیل زی، رئیس معارف  این و ولایت نیز معلومات خود را با اشتراک کنندگان این جلسه قضایی شریک ساخته است.
در خبرنامه گفته شده است که در پایان، هیات قضایی این جلسه به اتفاق آرا هر یک از سه کارمند ریاست معارف این ولایت را به شش ماه حبس تنفیذی و پرداخت 40 هزار افغانی  براساس ماده 170  قانون جزا محکوم به مجازات کرد.
گفتنیست که حکم این محکمه نهایی نبوده و متهمان می توانند استیناف طلب شوند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA