ads

نیروهای امنیتی بلخ برای تامین امنیت روزهای عید آماده‌گی دارند

مقام‌های امنیتی بلخ به روز یکشنبه، با افراز چک‌پاینت در داخل شهر مزارشریف، از آماده‌گی برای تامین امنیت روزهای عید فطر در این ولایت خبرداده‌اند.

نویسنده: Atash
28 ثور 1399
نیروهای امنیتی بلخ برای تامین امنیت روزهای عید آماده‌گی دارند

آنان می‌گویند، در ایام عید، به مخالفان مسلح دولت و افراد مسلح غیرمسوول اجازه‌ی مختل‌ساختن امنیت این ولایت را نداده و زورگویان را به پنجه‌ی قانون می‌سپارند.
سید بصیر موسوی؛ قومندان کندک ششم امن عامه در شمال کشور، از افراز چک‌پاینت در داخل شهر مزارشریف، برای تامین امنیت روزهای عید سعید فطر خبر داده می‌گوید، نیروهای امنیتی در تمام نقاط شهر گماشته شده‌اند تا امنیت بهتری را در این شهر تامین نمایند.
آقای موسوی می‌افزاید، نیروهای امن عامه در برابر زورگویان و قانون‌شکنان ایستاده و به آنان اجازه نخواهند داد که در داخل شهر مزارشریف گشت‌وگذار نموده و در میان مردم وحشت خلق کنند.
وی می‌گوید، از این پس به گاردهای بدون یونیفورم، موترهای شیشه فلم و افراد مسلح غیرمسوول در داخل شهر اجازه‌ی گشت‌وگذار نداده و با آنان برخورد صورت خواهد گرفت.
در همین حال، شماری از نیروهای امن عامه‌ی شمال، از آماده‌گی‌های لازم این کندک برای تامین امنیت شهرهای شمال کشور خبرداده‌اند.
آنان می‌گویند، این کندک با تجهیزات و پرسونل مسلکی مجهز بوده و در هر شرایط برای تامین امنیت شهروندان تلاش می‌نمایند.
در دوماه اخیر و با آغاز روزهای قرنطین در ولایت‌های شمال کشور، دیده می‌شود که بیش‌تر مردم از نیروهای پولیس شکایت داشته و سربازان حوزه‌های امنیتی را به گرفتن رشوه و آزار و اذیت متهم می‌سازند.
هفته‌ی گذشته، معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله طی سفر در شهر مزارشریف، از آوردن تغییرات در حوزه‌های امنیتی و قومندانی امنیه این ولایت، برای بهبود امور کاری خبر داده‌است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA