ads

خرابی راه‌ها در ولسوالی دهدادی بلخ

شماری از باشندگان ولسوالی دهدادی ولایت بلخ از خرابی راه‌های مواصلاتی شان شکایت کرده و می‌گویند خیلی از مناطق این ولسوالی نزدیک به شهر مزارشریف استند، اما سرک‌های این ولسوالی بسیار خراب است و مردم هنگام رفت وآمد با مشکلات مواجه می‌شوند. مسئولان در ولسوالی دهدادی اما می‌گویند که تلاش دارند به مشکلات باشنده‌های این ولسوالی رسیدگی شود.

عبداللطیف سهاک
30 حمل 1403
خرابی راه‌ها در ولسوالی دهدادی بلخ

باشندگان ولسوالی دهدادی ولایت بلخ از خرابی راه‌ها و عدم دسترسی به خدمات صحی شکایت داشته و می‌گویند که گاهی مریضان شا را به سختی به شهر مزار شریف انتقال می‌دهند.

آنان از امارت اسلامی می‌خواهند که به مشکلات سرک‌ها و مراکز صحی این ولسوالی توجه بیشتر نشان دهند.

قدرت الله، یکی از باشندگان این ولسوالی می‌گوید:” چهارسرک این ولسوالی خراب است. می‌خواهیم اعمار شود، چون اکثر اوقات مریضان ما در مراکز صحی ولسوالی تداوی نمی‌شوند و وقتی بخواهیم آنان را به مرکز شهر انتقال بدهیم، سرک‌ها خراب است.”

 عبدالقدیر، یکی دیگر از باشندگان این ولسوالی می‌گوید:”مردم قریه‌های مختلف از یک سرک عبور نموده و به کلینیک و شفاخانه می‌روندت. ما مشکلات خود را با مقام‌های این ولسوالی و ولایت شریک ساختیم و امیدوارم رسیدگی صورت گیرد. “

با این حال مسئولان در ولسوالی دهدادی می‌گویند که تلاش‌ها در بخش‌های مختلف، به ویژه بخش‌های انکشافی در این ولسوالی جریان دارد و آنان امیدوارند به تمامی مشکلات مردم رسیدگی شود.

قدرت‌الله مبارز، معاون ولسوالی دهدادی بلخ می‌گوید:”باشندگان این ولسوالی مشکلات سرک و کمبود آب آشامیدنی دارند. ما این مشکلات را با بزرگان امارت اسلامی شریک ساختیم و این راه‌های این ولسوالی در پروژه‌های جدید انکشافی شامل خواهد شد. “

ولسوالی دهدادی یکی از نزدیک‌ترین ولسوالی‌ها به مرکز شهر مزارشریف است که ده کیلومتر از مرکز شهر فاصله داشته و طبق آمارها، نفوس آن حدود هشتاد هزار نفر می‌باشد.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA