ads

توزیع 43 هزار جلد پاسپورت در یک سال گذشته در بلخ

مسؤلان در مدیریت پاسپورت ولایت بلخ می‌گویند که طی یک سال گذشته 43 هزار جلد پاسپورت از طریق ثبت نام آنلاین و آفلاین برای متقاضیان توزیع شده و از این درک نزدیک به 246 میلیون افغانی عواید جمع‌آوری شده است . متقاضیان پاسپورت از ادامه روند توزیع پاسپورت خرسند بوده و خواهان سهولت‌های بیشتر در این روند می‌باشند .

عبداللطیف سهاک
27 حمل 1403
توزیع 43 هزار جلد پاسپورت در یک سال گذشته در بلخ

مسئولان در مدیریت پاسپورت ولایت بلخ می‌گویند در سال 1402 خورشیدی 43 هزار جلد پاسپورت برای متقاضیان در این ولایت توزیع شده است .

ملا عبدالودود، سرپرست مدیریت پاسپورت ولایت بلخ می‌گوید که از 43 هزار پاسپورت  توزیع شده، حدود 31 هزار آن از طریق ثبت نام آنلاین و 12 هزار دیگر آن از طریق ثبت نام آفلاین برای متقاضیان توزیع شده است.

“طی سال 1402 خورشیدی 12 هزار 772 جلد پاسپورت به شکل آفلاین و 30 هزار 992 جلد دیگری را به شکل آنلاین توزیع نمودیم. از این طریق 245 میلیون و 964 هزار و 500 افغانی عواید بدست آوردیم. “

وی می‌افزاید که طی یکسال گذشته برای اتباع خارجی نیز 205 ویزه صادر شده که از این طریق 9 هزار و 682 دالر امریکای عواید  جمع‌آوری شده است.

در این میان شماری از متقاضیان پاسپورت از ادامه روند توزیع پاسپورت خرسندی نموده و خواهان ایجاد سهولت‌های بیشتر در این روند می‌باشند.

تاج محمد که از طریق آنلاین ثبت نام کرده می‌گوید:”کارها به وقت زمان معین آن اجراء می‌شود، نه کمیشن کارس موجود است و نه کسی رشوت می‌خواهد. “

محمد کریم، یکی دیگر از باشندگان بلخ در این مورد می‌گوید:” کارها نسبت به گذشته به خوبی پیش برده می‌شود، من دیروز برای گرفتن پاسپورت آمده بودم و امروز کارهایم تمام شد. “

به گفتۀ مسئولان مدیریت پاسپورت ولایت بلخ، کسانی‌که درگذشته در ولایت کابل درخواست پاسپورت کرده بودند، اکنون می‌توانند درخواستی‌های شان را به ولایت خود شان تبدیل و به آسانی پاسپورت بدست آورند .

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA