ads

آغاز پخته‌کاری جاده‌های فرعی در ولایت غور

مسئولان در شاروالی ولایت غور از آغاز کار کانکریت‌ریزی سرک‌های فرعی شهر فیروزکوه؛ مرکز این ولایت خبر می‌دهند. آنان می‌گویند که هزینه این سرک‌ها بیش از 11 میلیون افغانی برآورد شده است که از بودجه شاروالی تامین می‌شود. شماری از باشندگان ولایت غور از این اقدام شاروالی استقبال کرده و از مسئولان می‌خواهند که پروژه‌های زیربنایی دیگری را نیز در این ولایت روی‌دست بگیرند.

 نصرالله احمدی
5 سنبله 1402
آغاز پخته‌کاری جاده‌های فرعی در ولایت غور

شاروالی ولایت غورکار کانکریت‌ریزی برخی از جاده‌های فرعی را در این ولایت آغاز کرده است. به‌گفتۀ مسئولان این اداره هزینه ساخت این سرک‌ها بیش از 11 میلیون افغانی برآورد شده است که از بودجه شاروالی پرداخت می‌گردد.

امین الله شریفی، شاروال ولایت غور در صحبت با کلید می‌گوید:”سرکی را که ما افتتاح می‌کنیم، به‌طول 600 متر بوده و 646 متر جویچه‌های در دو طرف سرک نیز به گونۀ اساسی ساخته می‌شود. این پروزه شامل 180 متر دیوار محافظتی نیز می‌شود که 5 پلچک در مسیر آن ساخته می‌شود.”

در همین حال شماری از باشندگان ولایت غور از این اقدام شاروالی استقبال نموده و می‌گویندکه اکثریت جاده‌های فرعی این ولایت خامه بوده و مردم را با مشکلات زیادی مواجه ساخته است.

عبدالله، یکی از باشندگان ولایت غور از مسئولان می‌خواهدکه  دیگر جاده‌های این ولایت را نیز مورد توجه قرار دهند.

“پخته کاری سرک‌های فرعی یک گام خوب و مثبت است. اکثریت کوچه‌ها و سرک‌های شهر فیرزوکوه خامه است. ما در فصل زمستان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم.”

بسم‌الله، یکی دیگر از باشندگان غور می‌گویدکه درجریان دو سال، شاروالی کارهای زیربنایی زیادی را در غور اقدام کرده است.

“ما درجریان دوسال شاهد پروژه‌های خوبی هستیم. همچنان اقدام جدیدی که روی‌دست گرفته شده، مارا خوشحال کرده است. امیدواریم که این پروژه‌ها ادامه داشته باشد تا مشکلات مردم رفع شود.”

کارکانکریت‌ریزی جاده‌های فرعی شهر فیروزکوه در حالی آغاز شده است که به‌گفتۀ مردم، تنها 12 کیلومتر سرک در این ولایت پخته‌کاری شده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA