ads

کار بازسازی پنج کاریز و دو حوض در شهر هرات آغاز شد

شاروالی هرات، به‌هدف حل مشکلات در زمینه آب‌یاری ساحات سبز و تامین آب آشامیدنی صحی مردم در مناطق میرداود و شیدایی، بازسازی پنج کاریز و دو حوض در این منطقه را آغاز کرد.

نصرالله احمدی
24 اسد 1402
کار بازسازی پنج کاریز و دو حوض در شهر هرات آغاز شد

جاوید مایار؛ رییس حکومت‌داری شهری شاروالی هرات، به کلید می‌گوید که این کاریزها و حوض‌ها با هزینه سه میلیون و 700 هزار افغانی، بازسازی می‌شوند.

به گفته او، با تکمیل کار بازسازی کاریزها و حوض‌ها در این دو منطقه، مشکل مردم در زمینه دسترسی به آب آشامیدن صحی، حل خواهد شد.

از سویی هم، مایار گفت که مردم می‌توانند از پروژه‌های شاروالی نظارت کرده و در زمینه رفع مشکلات در تطبیق این پروژه‌ها همکاری کنند.

او افزود: ” از مردم می‌خواهیم که در زمینه پرداخت پول‌های صفایی و جواز، با ما همکاری کنند تا بتوانیم خدمات بهتری را برای شان ارائه کنیم.”

در همین حال، باشنده‌گان مناطق شیدایی و میرداود، از بازسازی این کانال‌ها و حوض‌ها استقبال کرده، از مسئولان می‌خواهند که برای حل دیگر مشکلات شان نیز اقدام کنند.

محمد عیسی دلاوری؛ باشنده منطقه میرداود، به کلید می‌گوید که مردم در این منطقه، با مشکلات زیادی مواجه بودند.

دلاوری گفت:” آب آشامیدنی مردم منطقه از همین کاریزها تامین می‌شد، در گذشته این کاریزها آب داشت، اما آب کم بود، از مسئولان می‌خواهیم که بازسازی این کاریزها را زودتر تکمیل کنند تا مشکلات ما حل شود.”

امیر؛ دیگر باشنده منطقه میرداود می‌گوید، کاریزها و حوض‌ها در این منطقه، به‌دلیل بی‌توجهی تخریب شده بودند.

او گفت:” اگر کار این کاریزها آغاز شود، هم مشکلات مردم و هم مشکلات سرسبزی صد درصد حل می‌شود، کاریزها خراب شده بود و امروز ما خیلی خوشحال هستیم که به داد ما مردم رسیده‌اند.”

بر اساس معلومات شاروالی هرات، کار بازسازی این پنج کاریز و دو حوض در مناطق شیدایی و میرداود، در جریان دو ماه تکمیل خواهد شد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA