ads

شانزدهمین دور مسابقات حسن تلاوت قرآن کریم در کندز

شانزدهمین دور مسابقات حسن تلاوت قرآن کریم با اشتراک بیش از ۷۰ تن از قاریان در زون شمالشرق کشور از سوی شرکت مخابراتی اتصالات برگزارشد.  مسئولان ریاست حج و اوقات با استقبال از  این مسابقات، بر ادامه چنین برنامه‌های رقابتی در زمینۀ معلومات دینی تاکید کردند.

عتیق‌الله رحیمی 
3 حوت 1401
شانزدهمین دور مسابقات حسن تلاوت قرآن کریم در کندز

در شانزدهمین در مسابقات حسن تلاوت قران کریم در زون شمالشرق کشور، بیش از ۷۰ تن از حافظان اشتراک کردند.

به گفتۀ مسئولان شبکه مخابراتی اتصالات، قرار است در این دور سه تن از اشتراک کننده‌گان برای راهیابی به دور بعدی که در مرکز کشور برگزار می شود، انتخاب شوند.

جیحون حیدری مسئول این شبکه در زون شمالشرق می‌گوید:”هدف شبکه مخابراتی اتصالات از راه‌اندازی رقابت حسن تلاوت قرآن کریم، شناسایی استعدادهای نهفته در میان حافظان است. در این دور سه نفر برای راهیابی به رقابت‌های ماه مبارک رمضان انتخاب می‌شوند.”

در همین حال مولوی ضیاءالحق حنفی، رییس حج و ارشاد کندز برگزاری چنین برنامه‌ها را در رشد استعدادها مفید و خدمت بزرگی به دین مبین اسلام می‌خواند.

“این ابتکار شبکه مخابراتی اتصلات خدمت بزرگی به دین است. به‌خاطر تربیه و رشد نسل جدید این یک گام بزرگی است که برداشته شده.”

از سوی دیگر برخی از حافظان قرآن کریم از برگزاری این مسابقات اظهار خرسندی دارند. مطیع‌الرحمن که از ولایت تخار به این برنامه اشتراک کرده می‌گوید:”این مسابقات به ما انگیزه می‌دهد تا قرآن کریم را درست بیاموزیم. آرزودارم که مقام اول را بگیرم.”

به گفتۀ مسئولان شبکه مخابراتی اتصالات، کسانی که در این مسابقات بتوانند مقام اول تا سوم را کسب کنند، حایز جوایز نقدی شناخته می‌شوند و همچنان مصارف رفت و آمد آنان به کابل نیز پرداخته خواهد شد.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA