ads

 یونیفورم پولیس در بلخ تغییر خواهد کرد؟

مسئولان امنیتی در بلخ در مورد یونیفورم نیروهای پولیس می‌گویند که در آینده نزدیک، تمام سربازان امارت اسلامی ملبس با یونیفورم مشخص خواهند شد.

جواد نبی‌زاده
15 حوت 1400
 یونیفورم پولیس در بلخ تغییر خواهد کرد؟

با گذشت شش ماه از حاکمیت امارت اسلامی درافغانستان، برای اولین بار مسئولان امنیتی در بلخ در پیوند به یونیفورم نیروهای پولیس صحبت کرده‌اند.

این در حالی است که مردم بار ها از نداشتن یونیفورم مشخص نیروهای امارت اسلامی شکایت کرده و ادعا دارند که افراد استفاده‌جو بار ها از نام نیروهای امارت اسلامی استفاده کرده و اموال مردم را به غارت برده‌اند.

صمیم یک‌تن از باشنده‌های شهر مزارشریف به کلید می‌گوید که درحال حاضر تفکیک نیروهای امارت اسلامی و افراد استفاده‌جو دشوار بوده و مردم به دلیل مشخص نبودن یونیفورم نمی‌تواند نیروهای امارت  اسلامی را بشناسند.

در عین حال، امیر یکی دیگر از باشنده‌های این شهر از مسئولان امنیتی امارت اسلامی می‌خواهد که لباس هر ارگان امنیتی را مشخص کند تا آنان از روی یونیفورم شان تفکیک گردند.
با این حال مطیع الله سیف الله، قومندان امنیه بلخ، از ملبس شدن تمام نیروهای پولیس در روز های آینده خبر داده است.

وی می افزاید، یونیفورم مشخص از سوی وزارت داخله برای این نیروها در نظر گرفته شده است تا آنها از دیگر مردم تفکیک گردند.

گفتنی است که گزارش‌ها از مرکز نیز حاکی است که وزارت امور داخله یونیفورم مشخصی را برای نیروهای پولیس در نظر گرفته و قرار است تمام سربازان این وزارت را ملبس با یونیفورم بسازد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA