ads

نگرانی از تکمیل نشدن پروژه‌های نیمه کاره در شهر مزارشریف

شماری از باشنده‌های شهر مزارشریف، نگران عدم تطبیق پروژه‌های نیمه کاره در این شهر هستند.

جواد نبی‌زاده
29 جدی 1400
نگرانی از تکمیل نشدن پروژه‌های نیمه کاره در شهر مزارشریف

آنان می‌گویند که با سقوط حکومت قبلی، پروژه‌های زیادی در زمینه پخته کاری سرک‌ها باقی مانده و با گذشت نزدیک به پنج ماه، هیچ تصمیم در این زمینه گرفته نشده است.

در همین حال مسئولان امارت اسلامی در بلخ از زیر کار بودن نزدیک به 200 پروژه نیمه کاره در این ولایت خبر داده و می‌گویند که در آینده نزدیک کار این پروژه‌ها تکمیل خواهند شد.

وحیدالله و نجیب، دو تن از باشنده‌های شهر مزارشریف، از وضعیت ناگوار جاده‌های این شهر صحبت نموده و می‌گویند که مردم در فصل سرما و بارندگی بسیار به سختی از میان گل و لای رفت و آمد می‌کنند.

در همین حال صمیم، یکی دیگر از باشنده‌های این شهر از امارت اسلامی و کشو های کمک کننده می‌خواهد که در تطبیق پروژه‌های نیمه کاره، با مردم افغانستان کمک کنند.

با این حال مولوی قدرت الله ابوحمزه، والی بلخ می‌گوید که نزدیک به 200 پروژه میثاق شهروندی در بخش‌های اعمار ساختمان مکتب، حفر چاه‌های عمیق، کانکریت ریزی و جغل اندازی سرک‌ها، تحت کار بوده و در آینده نزدیک این پروژه‌ها تکمیل خواهند شد.

گفته می‌شود که با روی کار آمدن امارت اسلامی در افغانستان، پروژه‌های زیادی در بخش‌های مختلف نیمه کاره باقی مانده و مردم انتظار تکمیل شدن آن پروژه‌ها را می‌کشند.

هرچند مسئولان از تکمیل شدن این پروژه‌ها، به مردم وعده‌هایی داده‌اند، اما دیده شود که این پروژه‌ها تا چی زمانی به پایه اکمال خواهد رسید.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA