ads

شکایت محصلان پوهنتون‌های کابل از کندی روند تطبیق واکسین کرونا

شماری از محصلان پوهنتون‌های شهر کابل می‌گویند که هرچند تطبیق واکسین‌کرونا بالای محصلان اجباری شده‌است؛ اما با گذشت چند روز برای آنان نوبت تطبیق این واکسین نرسیده و این روند به کندی مواجه شده‌است.

محمد فصیح متوکل
10 اسد 1400
شکایت محصلان پوهنتون‌های کابل از کندی روند تطبیق واکسین کرونا

 

اعجازالحق، محصل یکی از پوهنتون‌های پایتخت، می‌گوید که تطبیق واکسین‌کرونا یکی از شرط‌های اساسی برای  آغاز دورس است؛ اما با گذشت یک هفته هنوز این روند با مشکلات جدی روبه‌رو است.

با این حال، سیر، یکی از محصلان پوهنتون کابل، می‌گوید که هرچند در یک سال گذشته آنان درس‌های حضوری نداشته‌اند؛ اما با آن‌هم روند تطبیق واکسین‌کرونا به مشکلات آنان افزوده است.

اما وزارت تحصیلات عالی، می‌گوید که پروسه‌ی تطبیق واکسین‌کرونا به درستی آغاز شده و اکنون به خوبی در حال تطبیق است.

حامد عبیدی، سخنگوی وزارت تحصلات عالی، می‌گوید که روند تطبیق واکسین‌کرونا بالای محصلان در حال اجراء است و  تا یکی و دو هفته‌ی دیگر نهایی می‌شود.

از سوی دیگر، وزارت صحت عامه می‌گوید که روند تطبیق واکسین‌کرونا به اساس پلان  منظم به‌پیش رفته و تیم سیار این وزارت به همه نهادهای اکادمیک حضور دارند.

میرویس علی‌زی، معاون سخنگوی این وزارت، می‌گوید که محصلان می‌توانند  در کنار پوهنتون‌ها به  مراکز تطبیق واکسین کرونا رفته و واکسین دریافت کنند.

این در حالی‌ست که پیش از این وزارت تحصیلات عالی، گفته بود که روند تطبیق واکسین کرونا بالای محصلان پوهنتون‌های دولتی و خصوصی، دو هفته طول خواهد کشید.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA