ads

خانواده‌ی کودک بلخی، حاضر به پرداخت پول برای رباینده‌گان شده‌است

خانواده‌ی عبدالرووف، کودک ربوده‌شده‌ی بلخی، با دریافت پیام صوتی از رباینده‌گان، حاضر به پرداخت مقدار پول برای رباینده‌گان شده است.

جواد نبی‌زاده ‌
25 حمل 1400
خانواده‌ی کودک بلخی، حاضر به پرداخت پول برای رباینده‌گان شده‌است
عکس از شبکه‌های اجتماعی

این پیام صوتی که جریان شکنجه‌شدن عبدالرووف را نشان می‌دهد، به تکرار از خانواده‌اش می‌خواهد با پرداخت پول او را از چنگ رباینده‌گان نجات بدهد.

حاجی محمد نبی، پدر عبدالرووف به کلید می‌گوید که در جریان شش ماه از تمام ارگان‌های دولتی و غیردولتی در زمینه‌ی رهایی کودک‌اش کمک خواسته‌؛ اما هیچ اقدام موثر برای رهایی وی صورت نگرفته‌است.

رباینده‌گان برای رهایی عبدالرووف، 1.2 میلیون دالر از خانواده‌اش تقاضا نموده‌اند؛ اما این خانواده می‌گوید که توان پرداخت این پول را نداشته و مقدار خواسته‌های آنان را پرداخت می‌کند.

حاجی محمد نبی می‌گوید که اگر پول بیش‌تر برای رهایی فرزنداش لازم شود، در آینده از مردم تقاضای کمک و همکاری را خواهد نمود.

در همین حال، حاجی محمد ابراهیم، یکتن از نزدیکان کودک ربوده‌شده می‌گوید که این خانواده حاضر شده‌است به مقدار 600 هزار دالر را برای رباینده‌گان پرداخت نماید و اگر با این پول رها نشود با ایجاد حساب بانکی از مردم تقاضای همکاری را در این زمینه خواهند نمود.

احمد ضیا سراج، رییس عمومی امنیت ملی، چند روز قبل در پیوند به پیچیده‌گی‌های اختطاف کودک ربوده‌شده‌ی بلخی گفت که تا اکنون بیش‌تر از 130 تن را که خارجی‌ها نیز شامل آن بوده، در پیوند به این رویداد دستگیر نموده‌اند.

وی تاکید می‌ورزد که تلاش‌ها برای رهایی این کودک جریان دارد.

اما اعضای این خانواده می‌گویند که صبر آنان به پایان رسیده و نمی‌توانند بیش‌تر از این کودک شان در چنگ رباینده‌گان ببینند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA