ads

شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان از مرز ۱۱ میلیون گذشت

با تشخیص مبتلایان جدید، چندین کشور جهان اقدامات تازه‌ای برای جلوگیری از گسترش این ویروس اتخاذ کرده‌اند.
این در حالی‌ست که شمار مبتلایان ویروس کرونا در سراسر جهان تا ناوقت روز گذشته (یک‌شنبه ۵ جولای) بیش از ۱۱ میلیون تن ثبت شده و شمار قربانیان آن به بیش از ۵۰۰ هزار تن رسیده‌است.

عبدالمالک عطش
16 سرطان 1399
شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان از مرز ۱۱ میلیون گذشت
ایران دیروز پوشیدن ماسک را دوباره اجباری اعلان کرده و دیروز هم از مرگ ۱۶۳ فرد جدید ظرف ۴۸ ساعت گذشته از اثر ویروس کرونا خبر داده‌است.
در اروپا، یونان اعلان کرد که سرحداتش را تا تاریخ ۱۵ جولای به روی تمام اتباع صربیا می‌بندد.
کرویشیا همسایه دیگر یونان دیروز انتخابات پارلمانی داشت، انتخاباتی‌که با وجود تهدید ویروس کرونا دایر شد. یک عضو کمسیون انتخابات کرویشیا که نامش ذکر نشده به بخش بالکان تلویزیون الجزیره در زغرب گفت، از اقدامات ایمنی‌که در مرکزهای رأی‌دهی اتخاذ شده بود؛ معلومات داد.
در بریتانیا، وزیر صحت این کشور در یک بررسی از پیامدهای گشایش دوباره‌ی بعضی رستورانت‌ها گفت، مردم مسئولانه عمل کرده‌اند و از نحوه رعایت فاصله‌ی اجتماعی توسط مردم، خرسند است.
بیشترین رقم افراد تازه تشخیص شده به ویروس کرونا در ایالات متحده، برازیل و هند گزارش شده‌است. رقم مبتلایان در امریکا تا ناوقت دیروز بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن گزارش شده بود.
این اقدامات بعد از آن اتخاذ می‌شود که یک نگرانی جدید جهانی از درک افزایش احتمالی ویروس کرونا و تشخیص مبتلایان جدید به میان آمده است.
این در حالی‌ست که پوهنتون جانز هاپکنز امریکا ناوقت روز یک‌شنبه، شمار مصاب‌شده‌گان ویروس کرونا در سراسر جهان را بیش از ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تن و تعداد قربانیان را بیش از ۵۳۱ هزار تن گزارش داده بود.
کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA