ads

رئیس جمهور غنی خواستار همکاری عالمان دینی برای تامین صلح در کشور شد

محمداشرف غنی رئیس جمهور ; کشور، شام دیروز در یک نشست مشورتی با رئیس و اعضای شورای سراسری علما از آنان خواست تا پیشنهادات شان را برای تأمین صلح، ترتیب و ارائه نمایند. دفتر رسانه های ریاست جمهوری با پخش خبرنامۀ می گوید: رئیس جمهور غنی در این نشست از عالمان دینی خواسته که درخصوص […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
15 جوزا 1396
رئیس جمهور غنی خواستار همکاری عالمان دینی برای تامین صلح در کشور شد

محمداشرف غنی رئیس جمهور ; کشور، شام دیروز در یک نشست مشورتی با رئیس و اعضای شورای سراسری علما از آنان خواست تا پیشنهادات شان را برای تأمین صلح، ترتیب و ارائه نمایند.
دفتر رسانه های ریاست جمهوری با پخش خبرنامۀ می گوید: رئیس جمهور غنی در این نشست از عالمان دینی خواسته که درخصوص آموزه های دینی برای مردم آگاهی رسانی بیشتر نمایند، زیرا منحرفین دین، از آموزه های دینی برداشت های غلط دارند.
او، علاوه کرده که، تنها راه ثبات، اسلام است و وحدت  افغان ها در اسلامیت آنهاست، زیرا در دین مبین اسلام؛ قوم، جهت و سمت مطرح نیست.
عالمان دینی در این نشست، بر تأمین صلح و ثبات سراسری در افغانستان تأکید کردند و از احزاب، نهادهای مدنی، سیاست گران، فرهنگ‌یان و همه اقشار جامعه خواستند که برای تقویت وحدت ملی و همبستگی مردم تلاش نمایند
.آنها همچنان از رسانه‌های کشور خواستند که در برنامه‌های نشراتی شان مسایل اسلامی، روحیۀ مردم و منافع ملی را درنظر گیرند.
علمای دینی، صلح با حزب اسلامی را یکی از دستاوردهای مهم حکومت دانستند و بر ادامّ  این روند بخاطر تأمین صلح و ثبات دائمی در کشور تأکید کردند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA