ads

آغاز اولین روز امتحان کانکور در ولایت هرات

اولین روز امتحان کانکور امروز در ولایت هرات آغاز شد. به گزارش رادیو کلید هرات، مسولان وزارت تحصیلات عالی کشور می گویند، قرار است درجریان 5 روز آینده، از دوازده هزار تن از فارغان صنوف دوازدهم در ولایت هرات امتحان کانکور اخذ گردد.

نویسنده: The Killid Group
21 جدی 1391
آغاز اولین روز امتحان کانکور در ولایت هرات

اولین روز امتحان کانکور امروز در ولایت هرات آغاز شد.

به گزارش رادیو کلید هرات، مسولان وزارت تحصیلات عالی کشور می گویند، قرار است درجریان 5 روز آینده، از دوازده هزار تن از فارغان صنوف دوازدهم در ولایت هرات امتحان کانکور اخذ گردد.

امروز اولین روز امتحان کانکور در ولایت هرات می باشد که 2500 تن از داوطلبان ، در این امتحان شرکت کردند.

داکتر عبدالظاهر محتسب زاده رئیس پوهنتون ولایت هرات می گوید امسال از جمله 12 هزار تن از داوطلبان امتحان کانکور در هرات 50 درصد شان را دختران و متباقی را پسران تشکیل میدهند.

وی همچنین می گوید، قرار است امتحان کانکور امسال، در جریان 5 روز از شاگردان واجدالشرایط اخذ شود .

با این حال شماری از شاگردانی که امروز قصد داشتند در امتحان کانکور اشتراک نمایند، مدعی شدند که کارت ورودی امتحان شان به دلایل نامعلومی از مرکز کشور انتقال نیافته است.

این شاگردان که تعدادشان به ده ها تن میرسید از مسولان وزارت تحصیلات عالی کشور خواستند تا به این مشکل بزرگ رسیده گی نمایند.

اما داکتر داوود صبا والی هرات که در مراسم افتتاح این آزمون اشتراک نموده بود گفت هیاتی جهت حل مشکلات شاگردان تشکیل شده و بزودی به این مشکل رسیده گی خواهد شد.

گفتنیست امسال بیش از صد هزار تن از فارغین صنوف دوازدهم ولایات مختلف کشور در امتحان کانکور اشتراک می کنند که از این جمله بیش از ۲۵ هزار تن شان به تحصیلات عالی کشور راه خواهند یافت.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA