ads

تلاش برای بردن جنگ استخباراتی

پرويز مشرف رییس‌جمهور پیشین پاکستان در مورد تلاش برای ایجاد افغانستانی مخالف پاکستان به هند هشدار داده و تاکید کرده است که دهلی‌نو و اسلام آباد باید جنگ پنهان جاسوسی خود را در افغانستان متوقف کنند. خبرگزاری آسیا ديروز گزارش داده است كه مشرف، گفته است که پاکستان ن

پرويز مشرف رییس‌جمهور پیشین پاکستان در مورد تلاش برای ایجاد افغانستانی مخالف پاکستان به هند هشدار داده و تاکید کرده است که دهلی‌نو و اسلام آباد باید جنگ پنهان جاسوسی خود را در افغانستان متوقف کنند.

خبرگزاری آسیا ديروز گزارش داده است كه مشرف، گفته است که پاکستان نسبت به افغانستان حساس است و نیازمند ایجاد یک دولت تحت فرمان اسلام آباد در کابل است.

مشرف همچنین شوروی پيشين، هند و افغانستان را به تبانی چند دهه‌یی برای ایجاد بی‌ثباتی در افغانستان و ایجاد یک بلوچستان بزرگتر متهم کرده است.

وي همچنان با اشاره به خروج نیروهای امریکایی و بین‌المللی از افغانستان در پایان سال 2014 میلادی به هند هشدار داده كه در صورت راه اندازي یک جنگ جاسوسی یا تلاش برای ایجاد یک افغانستان مخالف پاکستان، اسلام آباد نیز این حق را دارد که یک افغانستان موافق و طرفدار پاکستان ایجاد کند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA