ads

كرزي امروز با شاه عربستان ديدار ميكند

کلید * چهاردهم  دلو 1388حامد كرزي رییس جمهور كشور كه ديروز سه شنبه، عازم عربستان سعودی شد، قرار است امروز با شاه عربستان در مورد نقش اينكشور در تسريع روند مذاكره با طالبان گفتگو كند.پیش از این کرزی در چندین مورد از عربستان سعودی، به ویژه ملک عبدالله، پادشاه این کشور، خواسته بود برای برگزاری […]

نویسنده: The Killid Group
14 دلو 1388
كرزي امروز با شاه عربستان ديدار ميكند

کلید * چهاردهم  دلو 1388

حامد كرزي رییس جمهور كشور كه ديروز سه شنبه، عازم عربستان سعودی شد، قرار است امروز با شاه عربستان در مورد نقش اينكشور در تسريع روند مذاكره با طالبان گفتگو كند.

پیش از این کرزی در چندین مورد از عربستان سعودی، به ویژه ملک عبدالله، پادشاه این کشور، خواسته بود برای برگزاری گفتگو بین دولت افغانستان و طالبان میانجیگری کند.

در زمان حکومت طالبان در افغانستان، عربستان سعودی، در کنار امارات متحده عربی و پاکستان، یکی از سه کشور جهان بود که رژیم امارت طالبان را به رسمیت می شناختند.

رئیس جمهور كرزي را در این سفر زلمی رسول، وزیر خارجه، محمد یوسف نیازی، وزیر حج و اوقاف، اسماعیل خان سرپرست وزارت انرژی و آب  و همچنان   شماری از رهبران جهادی ، از جمله آیت الله آصف محسنی، و سید احمد گیلانی، همراهي ميكنند.

به گفته وحید عمر، سخنگوی رياست جمهوري  رئيس جمهور کرزی پس از سفر عربستان به آلمان  مي رود و در نشست سالانه امنیتی مونیخ شرکت ميکند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید

به اشتراک بگزارید

طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA