ads

وزارت خارجه پاکستان: در برابر هند در وضعیت آماده باش قرار داریم

پاکستان اعلام کرده است که این کشور به رغم تلاش برای تنش زدایی با دهلی نو، نگران احتمال هرگونه حادثه ناگوار از جانب هند است به همین دلیل در حالت آماده باش قرار دارد. محمد فیصل سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در گفت وگو با رسانه های این کشور، آنچه که احتمال ماجراجویی و یا […]

نویسنده: Abdul Malik Atash
15 حمل 1398
وزارت خارجه پاکستان: در برابر هند در وضعیت آماده باش قرار داریم

پاکستان اعلام کرده است که این کشور به رغم تلاش برای تنش زدایی با دهلی نو، نگران احتمال هرگونه حادثه ناگوار از جانب هند است به همین دلیل در حالت آماده باش قرار دارد.

محمد فیصل سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در گفت وگو با رسانه های این کشور، آنچه که احتمال ماجراجویی و یا حادثه ناگوار از جانب هند بیان کرد، گفت پاکستان در برابر هند در وضعیت آماده باش قرار گرفته است.
به گفته وی، روابط پاکستان با هند در سخت ترین وضعیت قرار دارد با این وجود اسلام آباد مصمم به برداشتن گام هایی در مسیر تنش زدایی است.
این اظهارات وزارت امور خارجه پاکستان در حالی ابراز می شودکه پس از جان باختن 3 نظامی و یک شهروند پاکستانی درپی تیراندازی های اخیر نیروهای هندی به خاک پاکستان، سفیر هند در اسلام آباد روز گذشته به وزارت امورخارجه پاکستان احضار شد.
با وجود قرارداد آتش بس میان پاکستان و هند که در سال 2003 امضا شد، مرزهای دو کشور همسایه به ویژه در منطقه کشمیر همواره دستخوش درگیری و تیراندازی متقابل از سوی دو طرف بوده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA