ads

عبدالله عبدالله در دور اول انتخابات ادعای پیروزی کرد

داکتر عبدالله عبدالله یکی ازنامزدان انتخابات ریاست جمهوری و رهبر تیم ثبات و همگرایی می گوید که رای این تیم در انتخابات بلند است و برنده این دور انتخابات می باشد. عبدالله عبدالله امروز (دوشنبه، 8 میزان) طی نشست خبری گفت که رای تیم ثبات وهمگرایی در این دور انتخابات بلند است. او هم چنان […]

نویسنده: Abdul Malik Atash
8 میزان 1398
عبدالله عبدالله در دور اول انتخابات ادعای پیروزی کرد

داکتر عبدالله عبدالله یکی ازنامزدان انتخابات ریاست جمهوری و رهبر تیم ثبات و همگرایی می گوید که رای این تیم در انتخابات بلند است و برنده این دور انتخابات می باشد.

عبدالله عبدالله امروز (دوشنبه، 8 میزان) طی نشست خبری گفت که رای تیم ثبات وهمگرایی در این دور انتخابات بلند است.

او هم چنان افزود:« ما در این دو روز مصروف بررسی آرای خود در ولایات بودیم که رای ما نسبت به تیم های رقیب بالاتر است و اگر جلو تقلبات گرفته شود، بلند تر خواهد بود.»

عبدالله تاکید نمود که در وضعیت موجود انتخابات به دور دوم کشانیده نمی شود و تیم ثبات و همگرایی دولت آینده را تشکیل خواهند داد.

این نامزد ریاست جمهوری از کمیسون های انتخاباتی خواست که رای های بدون بایومتریک را باطل اعلان کند و جلو مداخله احصائیه مرکزی باید از همین اکنون گرفته شود و تمام درج معلومات رای دهندگان باید به کمپنی درملوگ واگذار شود.

از سوی هم امرالله صالح معاون تکت انتخاباتی دولت ساز به رهبری محمد اشرف غنی روز گذشته در مصاحبه با صدای امریکا گفته بود که تیم دولت ساز در انتخابات کنونی 60 الی 70 درصد آرا را کسب نموده است.

این در حالی است که کمیسون مستقل انتخابات می گوید که هیچ نامزد انتخابات ریاست جمهوری حق ندارد پیروزی خود را اعلام کند.

حبیب الرحمن ننگ رئیس دارالانشای کمیسون مستقل انتخابات می گوید که این حق کمیسون های انتخاباتی است تا بر اساس بررسی آرا و شکایات درج شده نتایج نهایی انتخابات را اعلام کند.

گفتنی است که انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه (ششم میزان) با وجود چالش های فراوان برگزار شد و تا کنون که دو روز می گذرد کمیسون مستقل انتخابات نتوانسته از تعداد مجموعی شرکت کنندگان در این انتخابات آمار ارایه کند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA