ads

عبدالله: ایجاد ریاست اجراییه باعث تغییر ذهنیت میان مردم شد

داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت و رییس تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی به اشتراک احزاب جمعیت، جنبش و وحدت در نشست امروز تشکیل این حزب گفت که ایجاد ریاست اجراییه در چوکات حکومت وحدت ملی، سبب تغییر ذهنیت میان مردم شد.

نویسنده: Abdul Malik Atash
30 جدی 1397
عبدالله: ایجاد ریاست اجراییه باعث تغییر ذهنیت میان مردم شد

داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت و رییس تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی به اشتراک احزاب جمعیت، جنبش و وحدت در نشست امروز تشکیل این تیم گفت که ایجاد ریاست اجراییه در چوکات حکومت وحدت ملی، سبب تغییر ذهنیت میان مردم شد.
داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی گفت که در دوره جدید پس از تاسیس حکومت وحدت ملی، تغییر ساختار سیاسی حکومت یکی از اهداف ما بوده و منظور ما تامین فرصت وعدالت برای همه شهروندان کشور بوده است.
داکتر عبدالله هم چنان خطاب به جنرال دوستم گفت که از اشتراک در تیم انتخاباتی ثبات و همگرایی قانع خواهید بود. او هم چنان افزود :” وفاداری به عهد از جمله خصوصیت های ما است و این ویژگی را با در نظر داشت اهمیت وفا به عهد در دین اسلام و سیره بزرگان دین عملی خواهیم ساخت.”
آقای عبدالله هم چنان بر تنوع قومی و ترکیبی بودن تیم انتخاباتی اش تاکید نموده و خاطر نشان ساخت که تیم انتخاباتی ما شامل دو معاونیت ریاست جمهوری و یک رییس اجراییه با دو معاون اش است.
رییس اجراییه از روند مذاکرات صلح یاد آوری نموده و گفت، صلحی که سبب تامین عدالت نشود پایدار نیست. وی هم چنان علاوه نمود :”در این انتخابات یک چیز جالب بود و آن اینکه گلبدین حکمتیار که پنج سال قبل در سنگر جنگ می کرد، دیروز آمد ثبت نام کرد و وارد میدان انتخابات شد.”
آقای عبدالله هم چنان تاکید نمود که مبارزات انتخاباتی را تا آخر ادامه داده و به عنوان پل از تکت انتخاباتی استفاده نخواهد کرد.
این در حالیست که تا کنون از میان تیم های انتخاباتی که برای انتخاباتی ریاست جمهوری 1398 به مبارزات می پردازند، شش تیم انتخاباتی وعده تغییر نظام به غیر متمرکز بودن را داده اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA