ads

رييس جمهور فرمان تقنينی در مورد ايجاد اصلاحات نظام انتخاباتی را صادر كرد

رییس جمهور محمد اشرف غنی، در آخرین روز رخصتی های زمستانی اعضای شورای ملی، فرمان تقنینی مبنی بر تطبیق اصلاحات در نظام انتخاباتی کشور توشیح کرد. کاخ ریاست جمهوری می گوید: رییس جمهور پس از رایزنی با دو مجلس شورای ملی این فرمان را صادر کرد و انتظار می رود که ولسی جرگه و مشرانو جرگه حکومت را در بخش آوردن اصلاحات در روند انتخابات همکاری کنند. محمد سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری می گوید:  پس از توشیح این فرمان، کمیته گزینش کميشنران کمیسیون های انتخاباتی، با ترکیب تازه به زودی دوباره آغاز به کارخواهد کرد.

نویسنده: The Killid Group
16 حوت 1394
رييس جمهور فرمان تقنينی در مورد ايجاد اصلاحات نظام انتخاباتی را صادر كرد

رییس جمهور محمد اشرف غنی، در آخرین روز رخصتی های زمستانی اعضای شورای ملی، فرمان تقنینی مبنی بر تطبیق اصلاحات در نظام انتخاباتی کشور توشیح کرد.
کاخ ریاست جمهوری می گوید: رییس جمهور پس از رایزنی با دو مجلس شورای ملی این فرمان را صادر کرد و انتظار می رود که ولسی جرگه و مشرانو جرگه حکومت را در بخش آوردن اصلاحات در روند انتخابات همکاری کنند. محمد سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری می گوید:  پس از توشیح این فرمان، کمیته گزینش کميشنران کمیسیون های انتخاباتی، با ترکیب تازه به زودی دوباره آغاز به کارخواهد کرد.
قرار است این فرمان، تا سه هفته دیگر به هدف تصویب به ولسی جرگه فرستاده شود. پیش از این، ولسی جرگه فرمان رییس جمهور در مورد ایجاد اصلاحات در نظام انتخاباتی کشور را بدلیل آنچه که غیر قانونی می خواند، رد کرد؛ اما این بار حکومت توقع دارد که این فرمان تازه از سوی نماینده های مردم تصویب شود. این در حالیست که امروز اعضای شورای ملی پس از 45 روز رخضتی  به گونه ی رسمی به کار آغاز خواهند کرد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA